~Haahut kohti syksyä~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

Adette Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

bambiino 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

Elisabeth72 Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

Essi78 Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

fiiu77 Olemme siis mieheni kanssa molemmat kolmikymppisiä ja ensimmäistä lasta yritetään. Km tuli rv 11+3 noin kuukausi sitten.

hobe69 Olen 38v, mies 34v. Meillä on poika vm.-06, asumme Etelä-Pohjanmaalla. Tuulimuna 11/04 km. 05/07

-Idaliini- Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

Jellonamami Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

Leijonanhymy Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

Liliane Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

Mariia83 Keskeytynyt km 03/2007 rv 6+4

Menier eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

miukkeli75 Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

Moila Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

Norkki2 Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

Pirpsu Olen 22v, mies 24v. Km.03/07, ensimmäistä kuumeillaan.

puhbear oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

Rouvavauva 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

toivoilmari Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

Vacsuli75 Olen 32v ja mieheni 29v. Koimme juuri kesken menon ja uutta yritellään heti kuin on lupa. Ennestään meillä ei ole lapsia ja " meidän poika" oli 10 kuukautis keirron yrittämisen tulos, mutta valitettavasti asia valkeni mielle 3 päivää sitten. Haikein mielin vielä täällä mutta tulevaisuuteen katsoen.

Viiputin Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

ex-haahut eli jo plussanneet!!

nipsu-79 plussa 11.12.2006, la ?

Ultsi75 plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

levinia plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

Tuutupii plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

lumipyry70 plussa 22.1.2007, la 27.9.2007

fairytales77 plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

Tari plussa 19.2.2007, la ?

72oinas plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

Pakkastaivas plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

Isotikru plussa 16.3.2007, la?

Siru-Sofia plussa 3.5.2007

Jonttu plussa 28.5.2007, la ?

Villiina plussa ? la ?

Puddinghinu plussa 26.7.2007, la?

Trappa plussa ?, la ?

Passionate plussa 20.8.2007, la?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Viiputin: hieno pudotus paikkareissa. Siellä mäkin joskus pudotin about saman verran. Nyt tavoite 3-5kg (ja 1kg on tullutkin alas viime keskivikosta ilman kitu diettiä minä Painonvartioiden touhuja nykyään pidän) sitä ennen kesken menon jälkeen välittömästi 2-3kg alas.

En millään malttais odottaa että ne ekat menkat tulis. Vauva kuume nousee koko ajan ja kovasti. Tänän surffinut ovulaatio sivuilla ja harmikseni huomasin että Donna ovulaatio testeriä ei voi käyttää kahteen kuuakuteen keskenmenosta. No rahat säästyy siitä sitten.

T:Vacsuli

Vierailija

Hei kaikille!

Kiitos, että minut bongattiin jostain toisesta ketjusta tänne! Olen 31-v., koettiin alkuraskauden km ensimmäisessä raskaudessamme. Kierukan poiston jälkeen tulin onnellisesti melkein heti raskaaksi, kunnes raskausviikolla 11 menin päivystykseen niukan vuodon takia ja ultrassa näkyi 8 viikon ikäinen sikiö ilman sykettä. Keskeytynyt km hoidettiin kaavinnalla. Tästä nyt aikaa 3 psyykkisesti raskasta viikkoa. Jälkitarkastus parin viikon päästä, ja kovasti odotan sitä, että menisi ohi tämä ensimmäinen " kielletty kierto" (luulen, että minulla oli ovulaatio pari päivää sitten) ja päästäisiin sekä nauttimaan normaalista elämästä (!!)että toivomaan uutta raskautta.

Ihanaa lukea plussauutisia km:n kokeneilta!

Vierailija

Passionate: Ihanaa kuulla, että kaikki on ok. Anteeksi, että hätistelin sinua ultraan miettimättä, kuinka aikaisella viikolla vielä olet. Mulla näkyi esikoisen syke rv 7+6 (tarkistin¿)

Rilla-ma-rilla: Tervetuloa tänne meidän Haahujen joukkoon, kiva että löysit pinomme. Lisään sinut listaamme, kunhan saan taas päivityksen hoidettua. Raskausviikolla 18+ kärsitty km kuulostaa kamalan hurjalta, voimia ja jaksamista sinulle.

Menier: Suuret pahoittelut takaisin tänne joutumisen johdosta. Voimia ja jaksamista myös sinulle¿ ¿Päivitän tietosi seuraavaan pinoon

(.) Mulla on kp 11/25-27. Päätin ottaa tämän kierron rauhallisesti, mutta en malta olla laskematta päiviä. Tässä kierrossa en ovista tikuta, vaikka mulla jäi viime kierrosta vielä testejä jäljelle. Jos vaikka helpottaisi, jos en itseäni niin tarkkaile¿ Koitan siis olla piinailematta.

-Viiputin, yökyöpeli, jonka pitäisi olla jo nukkumassa-

Vierailija

Rilla-ma-ril-la: virtuaaali hali ((((((((((*)))))))))))) rankka päivä sulla. Mä kirjoitin kaikki kysymykset kalenteriin ylös ja aion todellakin nykäistä sen esiin jälkitarkastusvastaanotolla. Aluksi ajattelin tosta krijotitamisesta ettei kehtaa ja kyllä mä muistan muutenkin, mutta parin käynin jälkeen olen tullut toisiin aatoksiin. Samalla sain nekin epävarmuudet ns. ulos mun systeemistä, kun pistin paperille.

Muuten samat fiilikset kuin perjantaina, jolloin tosin iski ilalla vatsatauti jota podin lauantainkin (nyt masu tuntuu hyvältä *koputtaa puuta*).

T:Vacsuli

Vierailija

Meni ihan kivuttomasti. Ja parin työkavein kanssa jutskailin, kolmas oli vaikeana jo mun näkemisestä, ei osannut vissiin minuun suhtautua, mutta onkin aika nuori.

V-kuume on kova ja halut huipussa. Aivan älytöntä. No ei meillä ole pupuiltu yli 2 kuukauteen kun ei tehnyt mieli raskautuneena.

Aloin taas juomaan vadelman lehti teetä kun sen pitäisi vahvistaa kohtua ennen raskautta (raskauden aikana ja jälkeen helpottaa toipumista). Ainoa ongelma mistä saada lisää kun luontaistuote kaupan ovat ties mistä Keski-Euroopasta eikä tietoja tuottajista. Nykyinen tee kaverin pihalta.

Yksin puhellen: Vacsuli

Vierailija

Kiitos Viiputin peukutuksista, niistä oli apua!!! =D

ON: rv 6+4, varmistus tuli tänään varhaisultrassa. Sammakon sydän löi ja kohtuontelossa köllötteli. =D Pelkoni keskenmenosta oli tällä erää siis turha, vaikka oireiden katoaminen saikin sydämeni pysähtymään. Oireethan katosivat viimeksi km:n aikaan... Nyt yhtäkkiä, rinnat onkin taas arat! =O

Itkeskelin monena pimeänä yön tuntina ennen ultraa... Herkkiä aikoja

vielä mennään, eli vielä en uskalla piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan olla huolettomin mielin. Viimeksi oli lakannut kasvamasta rv 9+ ja siihenkin on vielä aikaa... Voi kun tästä voisikin nauttia täysin rinnoin ilman tietoakaan mistään keskenmenoista!!!

Lasketuksi ajaksi voisi laittaa 27.4. Vai uskallankohan vielä sitä kuuluttaa....................

Menier: Pahoitteluni tänne siirtymisestä! =( Miten muuten tuo km rv 19+ tuli ilmi? Yhdessäkin km:ssa on käsittelemistä ja kestämistä, mutta 3 peräjälkeen... Voimia!!!

Vierailija

Itse olin täällä aktiivisena melkein vuoden, ja usein luen vieläkin pinoanne. Ikävää, että pinoon oli taas tullut uusia kirjoittajia, koska tänne tulleilla on kaikilla se km taustalla. Pahoitteluni!

Nyt aloin kirjoittamaan siksi, että marza79 kysyi onko sellaista jolla ei km:n jälkeen ole tullut menkkoja. Minä olen. Keskenmenoja olen kokenut 03/2006 viikolla 20+5, 11/2006 vkolla 8+ ja tämän vuoden maaliskuussa ihan alussa n. vkolla 5. Kahden ekan km:n jälkeen odottelimme kiltisti kaikki koetulokset ja menkat jne. Mutta viimeisen menetyksen jälkeen kuin uhmaten kaikkia neuvoja ja ohjeita, emme odotelleet mitään. Ja heti tärppäsi uudelleen. Nyt mennään viikolla 24+2 ja olen jo alkanut uskomaan tämän tulevan joululahjan todellisuuteen.

Kaikille teille toivottelen jaksamista, voimia ja uskoa tulevaan.

vm69

Vierailija

Meillä 9 kk ikäinen poika ja toista tässä yritetään nyt sitten puuhata. Miehen kerkesin häthätää puhua mukaan koko vauvatouhuun viime kierrolle ja heti tärppäs. Vuoto alkoi kuitenkin viime torstaina rv 4+6 ja eilen jo tein selvän negan. Oli siis eka km. Nyt vaan ovista odottelemaan ja kai voidaan ihan rauhassa alkaa yrittämään vaikka saman tien. Onko täällä sellaisia, joilla ei oo ollu km:n jälkeen menkkoja välissä ennen seuraavaa raskautta? Toivon, että ei kroppa hirveesti sekaantuis näistä hommista. Yritän olla realistinen ja toivon, että vielä on ens kesälle mahdollisuuksia.

Niin ja sitä vielä, että heti kun tein plussan, niin tiesin, että jotain on pielessä. Ei siis tullut millään tapaa yllätyksenä. Osasin odottaa. Toki välillä ajattelin, että pelko se vaan on, mikä tekee niitä tuntemuksia, mutta ihan aiheellisiksi ne sit osottautui. Mutta nyt on katse tulevassa.

Vierailija

Rilla-ma-rilla: kovasti samanlaisia ajatuksia mullakin noista terosita ja sun muista, kun kierto on epäsäännöllinen. Kaksi vuotta on pitkä aika, meillä meni 10 kiertoa, että tärppäs joten ihan samasta asiasta ei tietenkään kyse, syö vaan parisuhdetta pakonomainen yrittäminen ja kumpikin haluaa kyllä sen vauvan.

Nuha/flunssa/poskiontelotulehdus päällä (en vielä ihan varma mikä) ja en halua mitään lääkkeitä syödä kun ajattelen että voi vaikuttaa raskautumiseen (kaapista löytyy vaikka mitä kun oon pari talvea flunssia sairastanut tosi aktiiviseen ja ab-kuureja syönyt kuin hevonen). Nyt pari päivää saikulla töistä sen takia. Ärsyttää kybällä kun olin ajatellut tällä viikolla saleilevani ja kävely-lenkkeileväni.

Pupuilu halut jyllää edelleen niukkaa vuotoa ja ekoja menkkoja odotan kuuemisesti saapuvaksi.

Vierailija

Tämähän alkaa mennä ihan yksinpuheluksi. Missä kaikki ovat?

No mulla on sellainen olo, että kuukautiset on alkamassa vihdoinkin, tyypillistä kun se lääkäri on tällä viikolla =D

Muutenkin on parempi päivä kuin eilen. Vauva-uutinen ei tunnu enää pahalta vain omalta kohdalta surulliselta. Mutta kaikki tunteet on vain käytävä läpi.

No nyt päivän touhuihin

Rilla-ma-rilla

Vierailija

Takana kolmas (perättäinen) keskenmeno joka huomattiin rv 7. tutkimuksiin ei kuitenkaan ole aihetta, tämä raskaus osoittautui tuulimunaksi. Tällä kertaa lääkkeellinen tyhjennys joka sujui ihan ok. Jälkitarkastukseen on vielä viikko, mutta hinailen jo luitani tälle puolelle. Ymmärsin kyllä hoitajan puheesta, että olisi hyv ä odotella muutama kuukausi ennen kuin yrittää uutta raskautta.. Gyne taas ehdotti Clomeja että sais munasarjat toimimaan kunnolla! Miehen kanssa en ole uudesta raskaudesta vielä puhunut, mutta meillä tärppi ei ole koskaan tullut ekasta kerrasta (ilman ehkäisyä siis jo kolmatta vuotta...)

Vierailija

Olen siis kolmekymppinen kahden lapsen (tyttö-99, poika-01) äiti Etelä-Suomesta. Km viime kesäkuussa rv8+, yritystä raskautumiseksi on riittänyt, muttei ole vain napannut...

Vierailija

Pahoitteluni kokemanne johdosta uudet tuttavuudet marza, jokejoke, vm69 ainakin ja tervetuloa mukaan juttelemaan!

Passionatelle vielä lämpimät onnittelut, ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin!

Omasta kokemuksesta on nyt reilu kuukausi aikaa ja vaikeaa meinaa olla.. Kiitos muuten kovasti kirjavinkistä Viiputin, luin Ulla Järven (2007) Syntymätön-kirjan, ja voin sitä kyllä suositella muillekkin. Ehkä noin tiedollisesti tiesin kaikki asiat jo ammattini puolesta, mutta teki hyvää lukea muiden kokemuksia. Ja ehkä teki hyvää se itkukin taas välillä.. Välillä on ollut rauhallisempaa, mutta nyt tuntuu, että on koko ajan paha mieli. Niinhän sitä sanotaankin, että se tosi paha olo voi yllättää voimallaan juuri tässä kuukauden, parin, kuluttua tapahtuneesta.

Ekat menkat tuli ja Siitä oon kyllä tosi iloinen! Ajattelinkin, että varmaan piiiitkään aikaan ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun veren näkemisestä noin ilostuu :) Tässä kierrossa toivotaan taas tärppiä.. Meillä mies kyllä lupasi olla asialla silloin kun pitää, mutta meillä ei yleensä tuo peitto heilu mitenkään joka päivä, niin nyt saa sitäkin pelätä että onko se oikeasti asialla sitten.. Se on niin herkkä jos on jotain paineita ja nyt niitä taitaa olla ' jonkunverran' molemmilla. Rennosti ottaminen on tässä tilanteessa erittäin paljon helpommin sanottu kuin tehty... Onneksi tiedän tuon oviksen ajankohdan yleensä aika selvästi, se helpottaa. Varmaan oonkin ihan neuroottisena soittelemassa miestä kotiin sitten :)

Oletteko muuten jo alkaneet polttamaan kynttilöitä? Multa kuluu tuikkuja ihan järkyttävät määrät näin syksyisin, musta on ihanaa kun on kynttilän valoa joka puolella ja saa olla lämpimässä sisällä, pimeä maailma ikkunan takana.

Valoa päiviinne, toivoo Fiiu.

Vierailija

Olen kahden lapsen (tyttö-99 ja poika-01) kolmekymppinen äiti eteläisestä Suomesta. Suru ja murhe on sama kuin kaikilla täällä, joten ajattelin, vaikken oikein tietokoneihminen olekaan, tulla tänne juttelemaan ja jakamaan odottamisen yksinäisiä hetkiä.

Olen usean vuoden ajan toivonut saavani vielä vauvan, ja viime jouluna vihdoin sain mieheni vakuutettua perheenlisäyksen aiheellisuudesta ja tärkeydestä. Plussasin toukokuussa, kesäkuun puolivälin tietämillä tuli keskenmeno rv 8+. Kesä meni kuin usvassa, ja uusista yrityksistä huolimatta ei ole onnistunut. Ei siinä mitään, aikaa ei ole kulunut vielä kovinkaan paljon, mutta kierto on minulla ilman pillereitä niin epäsäännöllinen (25-36), ettei taida oikein mahdolliselta tuntuakaan tuo raskaaksitulo... Ja tänään taas alkoi kuukautiset. :-(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat