Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUOMI VOITTI TANSSIKILPAILUN!!!

Vierailija

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Itse asun Tampereella. Selostajat mielestäni kyllä sanoivat siinä ohjelman jo hyvän tovin mentyä, että tulevat nyt mukaan. Mutta ehkä se koski vain jotain tiettyä osaa maasta. Outoa....

Vierailija

Suomen pari suoriutui hyvin, mutta lähetyksessä tuli iso moka. Suomenkielinen selostus saatiin mukaan vasta siinä 8:n parin paikkeilla. Eivät kertoneet syytä mokaan. Saa nähdä, onko se jotenkin paikattu uusintaan.

Vierailija

Kun muut vetivät Pelle Hermanni -linjaa, sinällään kyllä ansiokkaasti, suomalaiset olivat kuin toiselta planeetalta. Mustat puvut, vakavia jollei peräti synkkiä, ilman tehokeinoja, biisinä selloheviä. Ja menivät vielä voittamaan!

Ja eurooppalainen yleisö äänesti heidät voittoon, mikä on käsittämätöntä. Kun ajattelee niitä muita esityksiä, missä strippailtiin, hymyiltiin ja sätkyteltiin säärtä urakalla. Enkä tosiaan kiistä heidänkään ansiotaan, mutta Suomi oli omaa luokkaansa - monessakin mielessä. Ja viimeinen esiintymisvuoro oli kyllä suuri etu, sillä tahtomattaankin pari laittoi sirkusmeiningin naurunalaiseksi.

Kylmät väreet menivät ainakin minulla parin esiintyessä, mutta olin varma siitä, että muut kuin suomalaiset eivät diggaa. Ja väärässä olin! Nyt sai oikeasti olla ylpeä, toisin kuin euroviisuvoitosta.

Suuri kiitos menestyksestä kuuluu varmasti myös Metallican biisille ja Apocalyptican versiolle siitä. Alkuperäinen olisi ehkä mennyt yli suuren yleisön sietokyvyn. Ja Jussi Väänäsen habitus - vau! Ei ruskeaa kenkäplankkia naamassa, ei paitaa napaan asti auki saatika föönikutreja. Ponnari ja pelkistetyt asut - ja mahdottoman seksikäs. Taatusti naiset muissakin maissa osasivat arvostaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat