Jos työnantaja sanoisi sinulle tällä lailla niin ottaisitko vakavasti? -ov-

Vierailija

Kävin työhaastattelussa torstaina ja se kesti 10 min ja hän ei kysellyt juuri mitään ja oli oikein tuskastuneen näköinen ja pähkäili ja mutisi aikansa ja sanoi sitten että kyllä tänne tarvitaan joku ja että alan katsomaan harjoittelu vuoroja. Sitten löpistiin välillä jotian muuta ja sit se taas mietti ja pähkäili ja sanoi kyllä me jotain sulle keksitään ja sanoi että pitää mennä takaisin töihin. Joka on totta koska kesken haastattelun tuli työntekijä sanomaan että nyt pitäis tulla apuun. Niin että sainko töitä vai en ainakin niin ymmärsin. Tilanne oli niin kummallinen ja itsekkin olin kuumeessa siellä ja huono vointisena niin en hirveästi höpötellyt. Ooon jo miettuínyt että soitanko ja sanon että olin kipeänä ja siksi hiljainen ja suurimmaksi osaksi vain myöntäilin ja vastasin vain kun sän kysyi. Vittu että vituttaa koko tilanne mutta kuumeessa olin niin ei siinä järki juokse mutta eihän se työhön ottaja sitä tiennyt.

Ok piti vähän purkaa. Mut kysymys on nyt se että ottaisitteko tämän haastattelian puheet tosissaan ainakin minä ymmärsin saaneeni paikan hänen puheistaan. Avoin paikka on kuitenkin vielä netissä eikä ole 3 vrk:n kuulunut mitään. Hän nimittäin kysyi milloin voin aloittaa ja sanoin että melko heti eli tyyliin 1-2 varoitus aika päivällä. en tiiä sekoa tekstiä sanokaa mielipiteenne. Kiitos!!

Kommentit (5)

Vierailija

edes palkata ketään, saatika poistaa ilmoituksia netistä tai ilmoittaa päätöksistään. Siksi sun kannattaa itse soittaa sinne ja kysellä asiasta. Äläkä missään tapauksessa enää selittele mistään kuumeesta mitään, mennyt on mennyttä ja selittelyllä et saavuta mitään.

Vierailija

että jos pääsen töihin niin sitten voisin sanoa että olinpa ssilloin kuumeessa että en ollut oma itseni. Tuokin oli kaverin isea että soittaisin ja alkaisin selittään.

Mut jotenki pelottaa sit soittaa ja kysyä että sainko tosiaan sen paikan vai en. Että teen siinäkin tilanteessa itsestäni tyhmän. Hän kyllä kehui papereitani ja muuten mutta miksi se piti esitää niin ympäri pyöreesti se että otan sut töihin. Mies oli haastattelemassa ja mä olen tietenkin nainen. Kyseessä palveluala ja kassa hommia. Miietin jo että menikö homma ulkonäkö puolelle ku sanoi se mies että mulle oli tärkeää nähdä sinut että paperit oli hyvät. Naamani ei todellakaan ole mikään petolinnun perse ja enkä säikytä asiakkaita mutta muutama 10kg on lanteilla ja mahassa mutta olen oikeasti helvetin kova tekemään töitä ja sit kotona sit tosi laiska jossa ne on ne ylimääräiset kertyneet. Ikävää jos se siihen katuu että olen ylipainoinen kun olisin muuten hyvä työntekijä ja ihan nätin ja siistin näköinenkin. En tiiä. Vaivaa.

Vierailija:

Lainaus:

edes palkata ketään, saatika poistaa ilmoituksia netistä tai ilmoittaa päätöksistään. Siksi sun kannattaa itse soittaa sinne ja kysellä asiasta. Äläkä missään tapauksessa enää selittele mistään kuumeesta mitään, mennyt on mennyttä ja selittelyllä et saavuta mitään.

Vierailija

Jos hän sanoi että saat paikan (vaikka miten epäselvästi) niin soitat sinne siinä käsityksessä tietenkin. Jos et saanut paikkaa niin sanoo varmasti että eihän me sua valittu.

Et menetä mitään eikä mitenkään noloa.

Vierailija

Mistä sä muuten saisit niiden päätöksen tietää? Ja jos eivät halua sua niin mitä väliä sillä on mitä susta ajattelevat? Kyllä sä varmaan sinne pääsit, kuulostaa siltä sun kertomuksen perusteella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat