Täällä on niin pöljää juttua, etten viitsi tänne enää katsastaa. Terv. MIES

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

Niinkuin tähän tyyliin: Miehelläni on n. 30cm pitkä ja 8 cm paksu. Saisi se vähän isompi olla, vaikka kuulajumppaankin niin, että saan pähkinät rikottua pillussani. Kostun kuitenkin liikaa ja että rintani ovat hieman liian isot. Koetan korvata em. puutteet olemalla seksuaalisesti aktiivinen. Lisäksi olen hoitanut kolmannen pyörän seksileikkeihimme, jotta voin varmistaa maksimaalisen nautinnon. Ejakuloinkin yleensä makuuhuoneen lattian täyteen kymmenen minuuttia kestävissä sarjaorgasmeissani. Peppuseksiä olen harrastanut myöhäisestä teini-iästä alkaen ja olen kehittynyt siinä aika hyväksi. Mieheni ei kestä pyllyssäni kolmea työntöä pidemmälle. Viimeistelen tietysti nuolemalla puhtaaksi. Varsinainen ongelmani kuitenkin on, että seksielämäni tuntuu väljähtäneeltä. Jotain erikoista pitäisi keksiä. Tämmönen tavallinen perusseksi puuduttaa..

Vierailija

Täällä saa hyvän käsityksen siitä, millaisia ovat seksistä ainakin jollain tasolla kiinnostuneet äidit/tulevat äidit. Saa vähän vertailupohjaa omaan suhteeseen.

Mies 30v

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat