Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tulleet huijatuksi Huuto.netissä?

Vierailija

Mulla on kiikarissa siellä puhelin, uusi pakkauksessaan mutta puhelimesta ei ole kuvaa. Pitääkö olla huutamatta vai luottaa ihmisiin..?

Kommentit (5)

Vierailija

Antoi ensin positiivista palautetta, mutta vaihtoi kostonegaksi kun näki mitä minä olin kirjoittanut. Ilmoitin jo ennen palautteeni antoa ylläpidolle että olen saamassa melko varmasti kostonegan, voivatko he sitten poistaa sen. Sanoivat että onnistuu, jos asiat ovat menneet kuten kerroin (ja näinhän kävi). Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, vaikka otin kahdesti yhteyttä ylläpitoon, toisella kerralla tuli lyhyt ehdotus tyyliin "oletko pyytänyt rahojasi takaisin". Jätin Huuto.netin käytön tämän takia, veikkaan etteivät uskaltaneet puuttua ulkomaalaisen tekemisiin vaikka Huuto.netin etusivulla mainostetaan etteivät tue laittomia kopioita (joka minulle myytiin!).

Vierailija

kun alkoi epäilyttää koko touhu... tyhjää olisin saanut, kuten eräs toinen, joka samaan aikaan teki ostoksen samalta hepulta =(

nykyisin katson aina palautteen, ja jos ei ole yhtään, niin en osta

Vierailija

Lainaus:

Mulla on kiikarissa siellä puhelin, uusi pakkauksessaan mutta puhelimesta ei ole kuvaa. Pitääkö olla huutamatta vai luottaa ihmisiin..?

Itse ostin juuri uuden puhelimen kuvatta huuto.netistä ja hyvin toimii. Takuukuitti on mun mielestä se mitä kannattaa kytätä...

Vierailija

Tsekkaan kirjoitustyylin. En osta jos lukee jotain ihmeellisiä selityksiä ettei vastaa postin hukkaamista tuotteista tai katsoo huudot kerran viikossa/vastaa niihin.

Hinta on toinen jos uusi tuote myydään pennosilla niin jotain kinkkiä siinä on oltava. Kyllä jokainen laillinen myyjä koittaa saada mahdollisimman hyvän hinnan.

Enimmäkseen käyn kauppaa jo tuttujen toimittajien kanssa kuten dvd-tallenteissa. Piraattejahan ne on mutta toimineet tähän asti.

Uusimmat

Suosituimmat