Emmaljunga city cross vst. Ora Saaga

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kaipailisin kokemuksia yllämainituista vaunuista. Hyviä ja huonoja. City Cross duolift kantokassilla ja Orat kovalla kantokassilla. Kuinka hyvin mahtuu autoon? Mitkä renkaat on hyvät? Ovatko kevyet työntää? Millaiset talvella? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä oli vuosi sitten juuri tuo ratasmalli talvikäytössä 2v:lla, ja oli todella kevyt työntää vaikka lapsella oli siis jo kokoa! Ilmakennopyörät eivät vaadi pumppausta ja ovat niin leveät, etteivät pahasti uppoa loskaankaan. Oran vaunut ovat pääosin loistavia vauvalle; suojaisia ja keinuminen on ihanaa, mutta kevyitä uudet mallit eivät ole. Ainakaan siis EMmaljugaan verrattuna. Hyviä silti varmasti molemmat. PS: Emmaljumgat valmistetaan kokonaan RUotsissa ja Oran osat Kiinassa. Jälleenmyyntiarvossakin on huima ero.

Vierailija

Meillä on Emmaljungat, citykopalla kylläkin. Oon ollu todella tyytyväinen! Menee hyvin auton kyytiin, meillä on kyllä farmari mutta oon kuullu, että menee hyvin tavalliseen peräkonttiinki. On tosi kevyet työntää. Meillä on ne renkaat, joita ei tarvi (eikä voikaan) pumppailla, mitkä ne nyt olikaan nimeltään. Kokemusta on vaan kesäajalta mutta näitä vaunuja näillä renkailla kehuttiin mulle kovasti ja voin kyllä itekin suositella! :)

Vierailija

Oon ainakin ihan rakastunu meiän emmaljungiin!

Kevyet työntää ja mahtui hyvin meiän pikkugolfiin :)

Meillä ne pumpattavat pyörät, ei oo tarvinnu kyllä kertaakaan pumpata vielä, käytössä ollut n. 2kk noi vaunut :)

Vierailija

Puhun city crossien puolesta, meillä olleet käytössä huhtikuusta lähtien ja todella tyytyväisiä ollaan oltu. Talvikäytöstä ei omaa tietoa, mut kaverillani samat vaunut ja kovasti kehui, joten itsekin niistä innostuin aikoinaan. Muistaakseni noissa oli nuo pyörät vain tarjolla. Pehmyt kantokassi ollut kyllä tosi hyvä, en edes itse miettinyt kovaa koppaa.

Meillä toyota avensis farkku ja vaunut hyvin mahtuvat, meillä myös labbis koira. Jos koira kyydissä niin laitamme vaunut kyljelleen pituussuuntaan ja otamme pari rengasta pois, joilloin koirella jää todella hyvin tilaa. Autoon mahduttu vielä hyvin, harvoinhan koira mukana on.

-eikka ja nella 4 kk-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat