Mä en pysty enää edes syömään, KOSKA...

Vierailija

Mun kundikaveri soitti illalla ja oli jotenkin ihan surkeana. Se kertoi, että on pettänyt mua erään korsolaisen baaritarjoilijan kanssa... :o( Mä en vielä eilen sille ollut vihainen, en oikeastaan tuntenut mitään, mutta tänään herätessäni mun olo on ollut asian takia niin huono, oksettaa ja syödä ei pysty, vaikka haluaisi..mielessäni pyörii vaan, että se jätkä petti mua, se petti ja mä en pysty unohtamaan.

Ok, meillä on ollut jo kuukauden päivät välimatkaa parisataa kilometriä, mutta sitä ennen asuttiin yhdessä miltei puolitoista vuotta. Mä en tiedä mitä mun pitäis tehdä, vai pitäiskö vaan olla tekemättä yhtään mitään..mä en tiedä, kertokaa mulle.. :' (

Kommentit (14)

Vierailija

Oliko hairahdus (yksi yö, eka kerta) vai suhde? Mitä mies itse sanoo? Onko teillä yhteistä tulevaisuutta suunnitteilla? Onko mies muuten luotettava ollut?

Vierailija

anteeksi, niin se pettäminen tulee AINA mieleen ja kalvaa suhdetta. Koska ette ole naimisissa tai lapsia, eroaminen on helppoa. Unohda tuo renttu ja katse vain eteenpäin. Löydät vielä sen ihanan miehen, jota rakastaa ja joka rakastaa ja kunnoittaa sinua niin paljon, ettei tarvitse koskaan pettää. Ja sellainen aivan varmasti löytyy!!!!

Tsemppiä!

t. kokemusta löytyy, mutta vähän erilaista

Vierailija

Todisti mulle viime yönä että kaverit on tärkeämpiä kuin minä, oli kännissä ja uhkasi tappaa minut, ja hajoitti puhelimeni ja muita tavaroita. Oli niin lähellä ettei fyysisesti koskenut minuun. Ilmaan ja lattialle löi ja potki ja raivosi. Ja syy se, etten hyväksynyt heidän yöllistä ryyppäämistään ja mekastamistaan kämpässämme klo 3.00 ja heitin kaverin ulos. Tuossa aamusella emme puhuneet mitään ja hän lähti jonnekin, mä pakkailin sen tavarat valmiiksi eteiseen, ja laitoin viestin että pakkasin tavarat, tule hakemaan kun ehdit.

Onneksi ei ehditty virallisesti muuttaa yhteen, ja kämppä on vain minun nimissä niin tää on paljon helpompaa. Tuntuu niin pahalta, mies on muuten täydellinen mutta just tuo kun saa alkoholia päähän liikaa, muuttuu agressiiviseksi. Muuten olisikin täydellinen mies. :(

En osaa sua lohduttaa, mutta haleja sinne sulle!

Vierailija

Kuulemma ekaa kertaa petti, ei oo ennen toista naista edes suudellut/tanssinut/halannut, siis meidän suhteen aikana..et sen suhteen on ollut luotettava - mitä nyt alkoholia on välillä käyttänyt aivan liikaa..suututtaa myös se baarin akka, se tiesi, että mies on varattu - silti ei kyennyt pitään sormiaan erossa siitä... :o(

Oliko hairahdus (yksi yö, eka kerta) vai suhde? Mitä mies itse sanoo? Onko teillä yhteistä tulevaisuutta suunnitteilla? Onko mies muuten luotettava ollut?

Vierailija

Joo, en yhtään ihmettele, että Korso ei innosta..tuli itsekin siellä aikoinaan asuttua pitkäänkin..nyt olen viimein päässyt pois sieltä ja uudessa asuinkaupungissani olen kohtuuonnellinen... :o) Ainoo, mikä nyt on vetänyt mielen matalaksi on tää pettämisjuttu..mä en tajua, miksi sen piti naida sitä haahkaa... :o(

Vierailija

Mä en tiedä mitä ajatella..yritin äsken puhuu sen kaa puhelimessa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun mua itketti niin helvetisti.. :o(

Vierailija

Ei mitään kavereita olla, mutta kuitenkin..helpompaa olis ehkä, jos se muija ois täysin tuntematon.. :o(

Ja mies sanoi, et se oli PELKKÄÄ seksiä..mietinpä vaan, et saankohan mäkin nyt harrastaa suhteen ulkopuolella PELKKÄÄ SEKSIÄ!!! :o(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat