Tapahtui viime yönä...

Vierailija

Tuli todella paha mieli tämän tapahtuneen johdosta, en oikein tiedä mitä ajatella.

Eli olin yksin yötä kotona, mies yön poissa. Jostain kumman syystä pelkään tulipaloa ja sitä että miten toimia, jos tulipalo syttyisi. No, viime yönä sitten heräsin "palohälytykseen" (poika oli ajastanut jonkin ajastimen ja laittanut sen sänkyni alle), heräsin unenpöppöröstä ja ampaisin ylös kuin tykinkuula ja juoksin tyttäreni huoneeseen.

Eli minulla on 2,5 v poika ja tyttö 8 kk. Ja näköjään sitten mitään ajattelematta juoksin "pelastamaan" tuota tytärtäni. Tänään ollut niin paha mieli, molemmat lapseni ovat kovin rakkaita. Toivottavasti ei koskaan joudu tekemään tuollaista päätöstä oikeasti

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Nyt vähän rajaa! Tottakai vaistosi kästee pelastaa ensin sen, joka ei osaa kävellä eikä pääse edes omasta sängystä omin avuin pois!

Vierailija

Mutta meidän poika nukkuu vielä pinnasängyssä. Eli ei itse pääse sdieltä pois ja herätessään olisi vielä tajunnut tapahtuneen. :(

ap

Vierailija

Täh? Tää nyt ei ole yhtään relevanttia tuo 6 kommentti. Lisäsin miehen poissaolon vain sen vuoksi, että tottakai mies hakisi toisen lapsen ja minä toisen.

ap

Vierailija

Kun viime yönä oli väärä hälyytys, elimistösi ja alitajuntasi helposti tottuu siihen ja jos vaikka ensi yönä tuleekin sitten OIKEA hälytys, aivosi eivät ehkä reagoi ja nukutkin sikeesti.

Ehkä teidän kannattaisi miehesi kanssa olla muutamana yönä päivystäjänä, niin että toinen nukkuisi ja toinen valvoisi ja vartioisi varmuuden vuoksi.

Joa siis miehesi suvaitsee olla yleensä öisin kotona.

Vierailija

vaisto vain ohjasi sinut pelastamaan avuttomampaa lasta... Äidit ovat vauvoissa kovasti kiinni. Minä en ajattelsii ollenkaan niin, että rakastat toista enemmän kuin toista!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat