Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa pettämään kumppania??

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

kaavoihin kangistunut tylsä seksi. Liian vähän yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Keskustelukyvyttömyys ja -haluttomuus.

Mies(ei pettänyt)

Vierailija

Mikään ei voita sitä tunnetta kun sen jallituksen jälken se nainen makaa siinä, levittää jalkansa ja antautuu. It´s all yours! Sitä tunnetta voi varmaan verrata siihen kun kiipeää jollekin vuorelle tuntien raatamisen jälkeen. Tunne on sitä parempi mitä epävarmempaa saanti siltä oli aluksi.

M

Vierailija

Toisilla ihmisillä on kovempi seksuaalinen tarve / taso kuin toisilla.

Ja ongelmahan syntyy suhteessa alkukiihkojen jälkeen kun eri seksuaalisella tasolla olevaa joutuu jakamaan samaa taloutta.

Toinen kärsii kun ei saa ja toinen kärsii kun toinen vonkaa.

Psyykkisesti homma saa aikaan monia asioita, " miks toi ei enää haluu mua?" " pakko antaa vaikka mieli ei tekis" etc.

Mutta kun suhteessa on lapsia niin lopettaminen ei olekkaan enää niin helppoa.

Parastahan olisi jos lapset saisivat kasvaa talosssa missä ei tapella, ja ei nussita.

Toinen osapuoli käy nussimassa mualla ja ei tuo seikkailujaan kotiin.

Kaikki voittaa...

Ja kun lapset tarpeeksi isoja niin ero sitten...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kun oma kumppani muuten on aivan ihana ihminen, ja vaikka rakkautta olisi yllin kyllin, voi sitten seksi olla paha kompastuskivi.

Meillä sama juttu, kaikki se mitä oikeasti kaipaisin on hänen mielestä perverssiä ja yksipuolista - miksi sitten rasittaisin häntä niillä toivomuksilla? Yritetty on, todellakin, terapeuteillakin, mutta kun ei niin ei.

On todella ihanaa kun olen löytänyt läheisen ystävän jonka kanssa seksikin toimii, jonka kanssa olen myös seksuaalisesti " yhteensopiva" . Minusta se on avioliittomme pelastus.

On mun mielestä niin kummallista kuin vaan voi olla. Miten niin toinen voi olla muka hyvä kumpani kun seksi ei toimi? Eli olet siis kaverin kanssa naimisissa? No omapa on valintasi..kun voisit saada samat asiat yhdessä paketissa? Sen sijaan valitset kaksoiselämän?

Vierailija

Kun oma kumppani muuten on aivan ihana ihminen, ja vaikka rakkautta olisi yllin kyllin, voi sitten seksi olla paha kompastuskivi.

Meillä sama juttu, kaikki se mitä oikeasti kaipaisin on hänen mielestä perverssiä ja yksipuolista - miksi sitten rasittaisin häntä niillä toivomuksilla? Yritetty on, todellakin, terapeuteillakin, mutta kun ei niin ei.

On todella ihanaa kun olen löytänyt läheisen ystävän jonka kanssa seksikin toimii, jonka kanssa olen myös seksuaalisesti " yhteensopiva" . Minusta se on avioliittomme pelastus.

Vierailija

liian varmaksi jämähtänyt elämä, kun kaikki on liian hyvin niin moni menee typeryyksissään hakemaan jännitystä elämäänsä pettämisen kautta. Säälittävää sinänsä, mutta ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen...

Vierailija

Asiasta puhutaan, koitetaan kaikkea mutta toinen sanoo että ei kiinnosta, oletko pervo kun haluat enemmän kun kerran kuussa.

Olen 29-vuotias nainen ja tässäkö tämä on? Muuten mies täydellinen. Voisin ihan hyvin lähteä yhden yön juttuun tai seksisuhteen aloittaa, mutta en mitään tunnesuhdetta missään nimessä. Olen tästä miehelle puhunutkin, sanoo että tee niin vaan jos haluat.

Uusimmat

Suosituimmat