Olen saanut elatusmaksut AINA kaupungilta, nyt exäni sai töitä ja haluaisi maksaa elarit suoraan.

Vierailija

a) onko minun pakko suostua

b) mitä sitten teen ellei maksua kuulu?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kokemusta on myös siitä, että puolenvuoden ajan maksut tulivat säännöllisesti ja sitten taas loppuivat.

Uusi hakemus kaupungille ja nyt ne tulevat taas sitä kautta.

Vierailija

Voi hyvänen aika! Mikäli ex- miehesi on järkevä, niin hän varaa ajan lastenvalvojalta ja hoitaa asian kuntoon jolloin sinun on tietenkin pakko suostua. Muuten elareja aletaan periä häneltä ulosoton kautta.

Miksi ihmeessä haluat hänelle ulosoton? Miksi?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kokemusta on myös siitä, että puolenvuoden ajan maksut tulivat säännöllisesti ja sitten taas loppuivat.

Uusi hakemus kaupungille ja nyt ne tulevat taas sitä kautta.

Vierailija

Psykiatrikäynnit lapselle olisivat tulleet kalliiksi, jos olisi joutunut katselemaan äidin hakkaamista kauemmin. Ääliö olet!

Vierailija:

Lainaus:

Pysyisitte yhdessä älkää erotko heti kun naama alkaa kyllästyttää.

Vierailija

Miten niin haluan hänelle ulosoton? Nyt minä en ymmärtänyt.. ap

Vierailija:

Lainaus:

Voi hyvänen aika! Mikäli ex- miehesi on järkevä, niin hän varaa ajan lastenvalvojalta ja hoitaa asian kuntoon jolloin sinun on tietenkin pakko suostua. Muuten elareja aletaan periä häneltä ulosoton kautta.

Miksi ihmeessä haluat hänelle ulosoton? Miksi?

Vierailija

taloudellisissa vaikeuksissa..... Ja sitä mukaa esim. koulut ja vanhainkodit joutuvat säästämään kaikessa. Pysyisitte yhdessä älkää erotko heti kun naama alkaa kyllästyttää.

Vierailija

Et vaikuta kovinkaan fiksulta (tarkoittaa yleissivistystä!), mutta siis kaupunki laittaa maksamansa elarit perintään ja koska exäsi on mennyt töihin niin elarit ulosmitataan palkasta

Vierailija

velvollisuuskin. Kun exäni oli työtön hän maksoi vaan 30e ja valtio loput ja kun hän työllistyi hän maksoi itse koko summan, niin se menee. Eikä niitä peritä takaisin kun ei kerran ole ollut maksukykyä. Jos miehen palkka pieni ja hän maksais vaikka puolet niin valtio tulee vastaan sillä toisella puolikkaalla. Monella ei hajuakaan näköjään koko systeemistä.

Vierailija

Sovimme aikanaan exän ja sossuvirkailijan kanssa, että rahat kulkevat kaupungin kautta. Ei se silti tarkoita, että ne ulosmitattaisiin exältä, sinä neropatti 13..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat