Helppiä tyylitaiturit! Mikä hameenpituus on imartelevin?

Vierailija

Ja minullahan on ikää melkein 40v, olen hieman pyöreä enkä osaa valita hyvää hametta juhliin.

Kommentit (6)

Vierailija

No sääret minussa varmasti on parasta, mutta kuitenkin vartaloni on muuten tietysti hieman pötkylä kun on liikakiloa. Tarkoitan lähinnä sitä, että onko lähes nelikymppiselle just polven yläpuolelle päättyvä hame liian lyhyt, olisiko polvet peittävä parempi. Nilkapituinen taas kyllä mielestäni saa minut näyttämään nunnalta.

Vierailija

koska imartelevin pituus riippuu täysin vartalosi mallista ja suhteista. Pitkälle/ hoikalle sopii hyvin pitkä ja slimmattu hame, pyöreälle ja lyhyelle ehkä polvipituinen tai tulppaanihame MUTTA siis riippuu aika pienistäkin asioista mikä pituus ja malli on hyvä

Varaa aika vaikka Sokoksen, Stockmannin tmv pukeutumisneuvojalle

Vierailija

Sama mummu saattaa myös pukeutua mustaan nahkatakkiin ja mustiin farkkuihin ja näyttää edelleenkin tyylikkäältä. Ei se siis tosiaankaan ole iästä kiinni, vaan ihmisen perusolemuksesta.

Vierailija

Itse olen oppinut yhden nyrkkisäännön että hameen tulisi päättyä leveimpään kohtaan, joka usein on polvien ylläpuolella. Eli helman tulisi päättyä siihen kohtaan josta jalat alkavat kaveta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat