Kiihottaako naisia, jos mies

Vierailija

runkkaa naisen nähden? Miten se olisi parasta tehdä? Naista silmiin katsoen? Samalla kun nainen masturboi itsekin? Ette varmaankaan halua, että mies tällä tavoin laukeaa kuitenkaan...

Kommentit (15)

Vierailija

Runkkareitahan pidetään säälittävinä. Mutta onko mies runkkari, jos tekee sitä naisen kanssa, kun nainenkin masturboi?

Vierailija:

Lainaus:

En todellakaan ymmärrä, miten jonkun mielestä se voi olla säälittävää.

Vierailija

Yleensä mies on hajareisin päälläni. En tosin olen kovin paljon miestä silmiin katsonut, kun katse pysyy munassa! Joskus runkkaan miestä itse, mutta yleensä hän itse. Otan lopuksi suihin (joskus vain hetken, kun mies vaan tyhjää " lastinsa" suuhuni, mutta joskus pidempään). Joskus mies laukeaa rinnoille. Sekin on ihan ok, vaikka sotkuisempaa...

Tätä siis harrastetaan lähinnä silloin kun on menkat. En tykkää naida silloin...

Vierailija

Ja lasti miehen mahalle, sit mä saan levitellä sen siihen, nam.

Entisen kanssa tätä harrastettiin usein, välillä vähän kaipailen moista toimintaa.

Vierailija

miehen runkkaaminen naisen nähden on niin säälittävää, ettei mitään rajaa. Onneksi oma mies ei tee niin, ja jos tekisi, kääntäisin pääni pois. Yäk! Tulee jotenkin mieleen, että mies on vähän ressukka ja reppana... Ei siinä ole minun mielestäni mitään kiihottavaa, vaikka muuten miehistä tykkäänkin.

Vierailija

Siinä on jotain aivan mahtavan kiihottavaa, kun mies runkkaa ja katsoo suoraan silmiin, kostein kiihottunein silmin. Kovin kauaa en kestä vai katsoa, vaan on pakko päästä maistamaan sitä ihanaa kovaa kalua! (Rakastan antaa suuseksiä) Hyvin usein, oikeastaan aina miehen runkkaus johtaa rakasteluun jotenkin päin :-)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En todellakaan ymmärrä, miten jonkun mielestä se voi olla säälittävää.

Mulla oli exä joka vaan makasi sängyllä selällään silmät kiinni runkatessaan itseään. Kun se oli ohi, se oli ohi. Ei huomioinut minua mitenkään, ei katseellaan, ei käsillään, ei mitenkään. Joten anteeksi vaan jos minulle ei missään vaiheessa tullut sellaista tunnetta, että minäkin olen jotenkin siinä osallisena. Sitten mies meni vaan pesulle ja nukkumaan. Ei esityksen tarkoituksena ollut mitenkään kiihottaa minua, vaan se että hoiteli ainoastaan itsensä. Kyllä tämä minun mielestäni oli säälittävää.

GetLife

Kun tutustuin nykyiseen vaimooni niin hetken seurustelun jälkeen kun jo harrastimme vakituisesti seksiä hän sanoi kerran että haluaisi nähdä minun runkkaavan. Olin aivan otettu ja seuraavalla tapaamisella pidin kunnon runkkaussession hänen katsellessaan. Myöhemmin sain katsella kun hän tyydytti itsensä. Nykyisin kumpikin runkkaa tarvittaessa, joskus toisen katsellessa tai itsekseen. Yleensä aina kerron vaimolleni jos olen runkannut. Silloin tällöin runkkaamme myös toisiamme. Joskus käymme metsälenkillä ja runkkaan hänen katsellessaan. Häntä kiihottaa kovasti kun spermat lentävät. Normaalit panot kuuluvat tietysti asiaan.

En ollenkaan ymmärrä mitä ihmeellistä tässä runkkausasiassa on kun joitakin (naisia) oiken ällöttää kun mies runkkaa. Get life!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat