Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjettömiä hintapyyntöjä vanhoista rattaista

Vierailija

Kummeksuttaa välillä Huutiksessa vanhojen tavaroiden hintapyynnöt. Täysin epärealistisia pyyntöjä!!! Mielestäni 6 v vanhat käytetyt rattaat eivät voi olla "uudenveroiset", oli niitä sitten käsitelty kuinka vähän ja nätisti tahansa ja oli niissä sitten lisävarusteita tai ei.Tässä hyvä esimerkki:

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88871824

Mitä mieltä muut olette?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tossakin luki tekstissä että kahdet muut rattaat olleet samaan aikaan käytössä (en kyllä tajua miksi mutta se nyt ei ole pointti), eli voihan ne olla ihan oikeasti lähes uudenveroiset jos niitä on käytetty esim. kauppareissuilla (esim. menee pieneen tilaan autoon) tms.

Vierailija

Syynä on se, että niitä on käytetty yhdellä lapsella puoli vuotta. Sen jälkeen ne ovat olleet käyttämättä. Toki kuosi on kuudenvuoden takainen eli ei ihan trendikkäin.

Vierailija

muuten huutonetin kysymyslinkistä, ettei myyjältä kannata kysyä hinnan alennusta tai kommentoida korkeaa hintaa....... tai voi olla et tunnukset suljetaan.... aggressiivista mrrr...

Vierailija

Meillä on hyvin samanlaiset rattaat, olleet käytössä yhdella lapsella. Teutonian Rockyt. Ne on ostettu meille vuonna 2004 suunnilleen käyttämättömänä Vauvan kirppiksen kautta. Renkaista näki että niitä oli käytetty ulkona. Maksoimme niistä silloin 240 e. Mietin tuossa eräänä päivänä että ne voisi myydä ne pois ja mietin onkohan 100 e liikaa pyydetty - ei näköjään.

Olen totaalisen tympääntynyt koko huuto.netiin - sekä ostajana että myyjänä.

Vierailija

Itse myin omat käytetyt (Brion Ponyt) kympillä ja yhdistelmät heitin roskiin, kun niissä oli yksi ruuvi ja neppari häviksissä, kuomun kankaassa homepilkku...

Vierailija

Lainaus:

Tossakin luki tekstissä että kahdet muut rattaat olleet samaan aikaan käytössä (en kyllä tajua miksi mutta se nyt ei ole pointti), eli voihan ne olla ihan oikeasti lähes uudenveroiset jos niitä on käytetty esim. kauppareissuilla (esim. menee pieneen tilaan autoon) tms.

Vierailija

ostin itse juuri uudet emmaljungat vähän päälle 600e ja myyjä sanoi, että kun hyvin pitää, niin jos muutaman vuoden kuluttua aikoo myydä, ei missään nimessä kannata lähteä alle 400 pyytämään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat