tulen mukaan

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

joo...olen täällä hiljaisuudessa lukenut teidän kirjoituksia ja nyt päätin tulla kirjoittelemaan. Meillä on entuudestaan kaksi lasta 99 ja 01 ja nyt kolmas olisi haaveissa. Aloitin reilu viikko sitten käyttämään ovistestejä ja ne on näyttäneet negaa monta päivää (en ole ikinä ennen testaillut enkä mittaillut lämpöjä) ja jos tässä jossain vaiheessa koittaisi mittailla lämpöjäkin. poistatin kierukan 13.8 ja nyt on kp 35 eikä menkkoja näy...ollut monta päivää menkkojen tuntomerkkejä, mutta nekin on jääneet pois pari päivää sitten ....pupuiltu on 13.8 ja 29.8...gynekologi sanoi että se 13.8 olisi oiva aika touhuta, jos haluaa vauvan. Mulla on ollut tosi epäsäännölliset menkat, joten ei ole hajuakaan omasta kierron pituudesta...alku kai aina hankalaa ennen kuin pääsee mukaan näihin laskujuttuihin....

Kommentit (6)

Vierailija

en taida olla.....mä tein raskaustestin viime viikolla, mutta näytti negaa. Olishan se ollut ihana juttu, kun oliskin näyttänyt plussaa.....me rakennetaan parhaillaan ja tulee " touhuttua" aika harvoin kun mies on väsynyt iltaisin. Tänään taas tein ovistestin....turhaan. No, täytyy olla vaan kärsivällinen.

Vierailija

Tuli vain mieleen, ettet jo olisi raskaana jos kerran ei ole mitään vuotoa tullut ja noin pitkä aika kuitenkin jo kierukan poistosta (jos päivämäärät katsoin oikein :D )

Vierailija

kierukka, niin menkkoja ei tullut yli 5 vuoteen. Tänään ekan kerran oli hiukan öklö olo ja mahaa nipistelee. Mitään vuotoa ei kuulu. Jännittää! Ei kyllä ehditty puuhailla, kuin 5 kertaa koko kk aikana, kun mies matkoilla yli 2 viikkoa. Voisko olla mahdollista, että taas tulisi ihan ekasta yrityskiekasta lapsi. :)

Vierailija

Poistatin itse hormonikierukan kesällä ja kysyin gyneltä ovistesteistä, niin hän sanoi, että kierukan homoni saattaa alkuu huijata ovistestiä, eli testi näyttää negaa, vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Jos ja kun ensimmäiset menkkasi tulevat, niin tilanne varmaan tasoittuu. Itse olen saanut jo positiivisia ovistestituloksia.

Pitkiä hermoja toivottelen

Vierailija

Täällä taustalla olen lueskellut juttuja kierukasta ja sen poiston jälkeisestä elämästä=)

Kaksi tyttöä löytyy jo ennestään, jotka ovat tärpänneet melko helposti. Nyt Kolmatta yrittämään...

Menen siis huomenna uusinta käynnille terkalle josko sais kierukan pois. On langat ilmeisesti niin lyhyet ettei löytänyt edellisellä kerralla. Jännittää ihan sikana, et saako pois ja jos saa niin kauanko kestää raskautua... Jos ei saa niin menen varmaan poistattamaan yksityiselle gynelle koska kunnallisessa niin pitkät jonot lääkärille. Eihän tätä odotusta kestä ERKKIkään kun on antanut itselleen ja miehelle luvan toivoa että pian tärppäis!!

Toivottavasti oireet on aiheellisia niillä kenellä niitä on! Plussia++++

Pitäkää peukkuja huomiselle!

-Ruun haaveilija-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat