BB juttu: Se Einari on kuulemma vääryydellä houkuteltu sinne mukaan.

Vierailija

Näin sanoi ylen aamukeskustelutiimin se pulska vanhempi rouvashenkilö.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

kovinkaan paljon. Santavuori muuten kuuluu niihin, joiden kanssa olen lähes aina eri mieltä ja joita en suuremmin arvosta. Kouluja en ajatellut enää enempää käydä, koska yliopistoura ei niin kiinnosta, vaan teen mieluummin näitä diplomi-insinöörin käytännön hommia (joista myös saa parempaa palkkaa kuin tutkijana.)

Vierailija:

Lainaus:

Kannataa vähä kouluttautua itse, ja päästä omalla urallaan eteenpäin, niin loppuu tällänen vouhkaus. Laita kuule säkin telkkari auki, ja kattele keihäänheittoa. Täällä pätemisen yrittämisellä et egoas saa nostettua kuitenkaan :)

Vierailija

ristiriitainen hahmo ja ihan sen vuoksi on siihen Aamu-TV:n jälkiviisaisiinkin palkattu. Kyseisen ohjelmaosuuden idea muuten on, että siinä keskustelijat esittävät OMIA(kenen muunkaan?) mielipiteitään päivän aiheista.

Vierailija:

Lainaus:

Jos olet kuunnellut hänen kommentoimistaan juuri tuossa kyseisessä aamunkin ohjelmassa, tulee siitä suusta niin paljon paskaa, ettei tosikaan. Hän esittää hyvin kärkkäästi OMIA mielipiteitään, kykenemättä luovimaan. Tämä Einari kommenttikin on VAAN hänen OMA mielipiteensä.

Vierailija

Jos olet kuunnellut hänen kommentoimistaan juuri tuossa kyseisessä aamunkin ohjelmassa, tulee siitä suusta niin paljon paskaa, ettei tosikaan. Hän esittää hyvin kärkkäästi OMIA mielipiteitään, kykenemättä luovimaan. Tämä Einari kommenttikin on VAAN hänen OMA mielipiteensä.

Vierailija

Kannataa vähä kouluttautua itse, ja päästä omalla urallaan eteenpäin, niin loppuu tällänen vouhkaus. Laita kuule säkin telkkari auki, ja kattele keihäänheittoa. Täällä pätemisen yrittämisellä et egoas saa nostettua kuitenkaan :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat