Mitä mä teen?!

Vierailija

Minulla on jo pidempään on ollut väsynyt ja " kyllästynyt" olo kaikkeen, varsinkin perhe-elämään. Nyt mies on ollut 4 päivää lasten(6v, 3v, 1v) kanssa pois kotoa jotta olen saanut levätä. Hetki sitten soitti että ovat tulossa kotiin, ja heti sain kinan aikaiseksi miehen kanssa ihan mitättömästä pikkuasiasta. Puhelun jälkeen itketti; mulla kai " kuuluisi" olla ikävä perhettä ja olla iloinen että pian nähdään, mutta lähinnä ahdistaa että taas se härdelli alkaa. Mielelläni olisin jatkanut lomaa pidempäänkin. Mikä avuksi? Onko kellään ollut samanlaista oloa?

Kommentit (3)

Vierailija

en ole ollut yksin ainakaan kymmeneen vuoteen kotona, eikä ole koskaan aikaa levätä tai tehdä mitään, mikä piristäisi. Eikä ole sama, kun mies sanoo, että mene vaikka ostoksille. Ei jossain kauppakeskuksen ihmisvilinässä niitä akkuja ladata, varsinkin kun joku soittelee koko ajan perään, että mihin aikaan syödään ja voitko tuoda tullessasi sitä ja tätä. Itse en ole oikein keksinyt mitään ratkaisua, millä jaksaisi, kun on vielä raskas työkin.

Vierailija

Mä olen ajatellut, että tää on nyt joku niistä elämän vaiheista, kun kaikki ei tunnu hyvältä, ja että kyllä se siitä ohi menee. Ei elämän kuulukaan aina olla tasaista ja auvoista, siihen kuuluu erilaisia kriisejä ja kasvukipuja. Mieti vaikka sitä, että mitäs jos perheesi ei koskaan palaisikaan sieltä lomalta? Mikä olisi päällimmäinen tunteesi: helpotus vai järkytys? t. Neljän äiti, välillä aika tympiintynyt...:-)

Vierailija

3; tosiaan, en voisi kuvitellakaan miten selviäsin jos mies ja laspet eivät koskaan palaisikaan. Hui mikä ajatuskin! Nyt vaan ei yhtään jaksais...

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat