Kertokaa mitä tämä mies miettii? Valitusta suhteesta joka junnaa...

Vierailija

Ollaan seurusteltu etäsuhteessa (asutaan satojen km päässä eri kaupungeissa) jo 3 vuotta nyt. Puhun aina tasaisin väliajoin, että muuttaisimme samaan kaupunkiin, mutta mies ei halua muuttaa tänne ja miehen kaupungissa taas työtilanne mahdoton mulle. Näemme vuoden aikana muutaman kerran vain.

Mies ei ole esitellyt minua vanhemmilleen, siskonsa tapasin kerran. Ehdotin että oltaisiin menty samaan aikaan heidän mökille kun sinne tuli miehen veli ja tämän vaimo. Ei innostunut ajatuksesta.

Mitä mä teen? Kun nähdään kaikki on välillä tosi ihanaa ja välillä tuntuu ettei mieheen saa puheyhteyttä. Puhutaan joka päivä puhelimessa kyllä, mutta on välillä tosi vaitonainen ja joskus taas ihan polttaa miten ihana yhteys meillä on. Ikääkin mulla alkaa olla, haluaisin jo perhettä perustaa (olen 34, mies 30).

Tästä aiheesta saadaan aina hirveä riita, mies vaan sanoo ettei muuta ja piste.

Kokemuksia? Ehdotuksia?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

muuttaisi kotikaupungistani pois. Minun elämäni on täällä. Ilmeisesti miehelläkään ei ole vaihtoehtoina muutetaanko yhteen vai ei, vaan muuttaako hän pois kotipaikaltaan.

Vierailija

Eikö tämä muutu koskaan? Suhteen alussa puhuttiin että muutetaan samaan kaupunkiin mahdollisimman pian, mutta nyt ne puheet on unohdettu.

Hitto kun mä rakastan sitä miestä niin paljon etten pysty jättämään. Mitään muita ongelmia kun ei ole...

ap

Vierailija

miks joku haluaa muuttaa yhteen semmosen tyypin kanssa joka ei halua muuttaa yhteen haluajan kanssa. Mulla tosta tulis ainakin kiitos ja hei ja herne nenään. :O

Vierailija

mies rakasta sinua tarpeeksi. Itselläkin takana etäsuhde, tosin mies vähän ulkomailla ja siitä huolimatta nähtiin useamman kerran ja ei vuottakaan kestetty ilman toisiamme, vaan muutin hänen luokseen ja nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä. Jos toista oikeasti rakastaa todella paljon, ei kyllä pysty noin kauaa olemaan erossa, tai me ei ainakaan oltaisi pystytty.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat