Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KM:sta aikaa 11 vko:a, ei vielä kuukautisia - mitä tämä on?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuulemma pitäisi alkaa viim. 8 viikon kuluttua keskenmenosta.

Oma km:ni oli ns. sponttaani km, eli vuosin vain verta - ei kipuja, ei hyytymiä vuodossa, mutta paljon tuli verta.

Kohtuni oli tuon vuodon jälkeen erittäin arka; epäilinkin kohtutulehdusta, vaikka ei ollutkaan kuumetta (minulla ei yleensä nouse kuume helposti; olen kerran aikaisemminkin ollut kovassa kohtutulehduksessa, jossa crp oli yli 200 - mutta ei kuumetta) ja söin siihen varmuuden vuoksi antibioottikuurin.

6 viikkoa km:sta tein ensimmäisen raskaustestin (Gravidan) -> NEGA.

8 viikkoa km:sta sitten tein toisen raskaustestin (Clearblue) -> heikko PLUSSA.

10 viikkoa km:sta tein kolmannen raskaustestin (apteekin oma testi) -> NEGA.

Eli en (ilmeisesti?) ole uudestaan raskaana; vatsa on turvonnut ja kohtu edelleen hieman arka - MISSÄ KUUKAUTISET OVAT =o/?

Olisiko kenelläkään tähän ajatuksia? Veikkauksia? Kokemuksia?

Ottaisin kiitollisena vastaan aivan kaikenlaisia ajatuksia!

t. Uppis

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla kahdeksas viikko kaavinnan jälkeen lopuillaan, eikä myöskään vielä tietoa kuukautisista...enkä myöskään ole raskaana :(

Ystäväni oli joutunut km jälkeen hakemaan lääkäriltään hormoonikuurin, jotta kuukautiset saatiin taas alkamaan. Mietinkin kuinka kauan niitä kuukautisia kannattaa odotella ennenkuin pitäisi ottaa lääkäriin yhteyttä? Onko kenelläkään kokemusta?

Vierailija

Sain itse keskenmenon tammikuussa 07. Oireet kyl jatku mut sydänääniä ei ultrassa sitten ollutkaan. Mitään keskenmenon oireita minulla ei ollut.

Mulla menkat tuli 8 vk tyhjennyksestä.Itsekin hätäilin ja meillä päin polilla sanottiin mikäli eivät olisi tulleet 8 vk kuluessa niin sitten lääkäriin ja tarkastamaan tilanne.

Meille lääkäri sanoi että raskaaksi ei saa yrittää missään tapauksessa tulla ennen kuin ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet...

Toivottavasti teille kaikille tulee ne kuukautiset ja pääsette taas uudestaan yrittämään!

Tsemppiä kaikille!

Pikkunyytti

Uusimmat

Suosituimmat