Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietetäänkö teilläkin tällaisia " tylsiä" lasten synttäreitä?

Vierailija

meillä on aina ihan perinteiset synttärit, herkkuja ja enimmäkseen vapaata leikkiä, yleensä pari kolme jotain kilpailua, tyyliin onginta tai jotain. Niin monilla vain tuntuu olevan synttäreillä palkattua taikuria, poniajelua tai vaikka sun mitä rekvisiittaa. En ole koskaan ajatellut, että tavallisissa synttäreissä olisi jotain vikaa. Kerran vain tuli mieleen, kun eräs isä kysyi tyttäreltään häntä meiltä hakiessaan, että oliko kivat synttärit, niin tytär vastasi, että " joo, mutta siellä oli vain kaksi ohjattua leikkiä" ???

Kommentit (7)

Vierailija

Minä järjestän tarjoilun, muuten hauskanpito on lasten hommaa.. En ole koskaan järjestänyt yhtäkään leikkiä, ainoastaan lasten kanssa ollaan etukäteen juteltu millaisia leikkejä voi leikkiä, jos tulee tekemisen puutetta - pullon pyöritystä, sokkoa tms... Itse en kuitenkaan osallistu, enkä ohjaa. Eikä meiltä saa mitään pois lähtiessä, minusta se on tolkuttoman typerä tapa. Kyllä lapsen pitäisi oppia, että päivänsankari saa. Pettymyksiin pitää tottua ja jos niihin tottuu alusta pitäen, eivät ne edes ole pettymyksiä. Onhan meillä niin paljon herkkuja, että saa kyllä vieraat syödä juhlissa niin paljon, että napa paukkuu!

Vierailija

Itse kehittelen lasten kanssa ohjelman eli ihan kotikutoiset ohjelmalliset synttärit. Meillä ainakin synttäreille tulee noin tusina lasta, joten vapaamuotoinen leikki menee helposti sekoiluksi. Turvallisempaa, että aikuisella on ohjakset käsissä ;-)

Uusimmat

Suosituimmat