Vaunun merkki hukassa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olen alkanut jo miettimään vaunuja tulevalle pienokaiselle, ja olenkin kaupungilla vastaan tulevilla nähnyt hienot vaunut...Merkkiä en vain ole saanut tietooni ja olisin halunnut ne miehelle jo netistä näyttää...Väri olisi " beige-vihreä" - en tiedä onko tästä mitään apua, mutta toivoisin vain , että joku aavistaisi mitkä vaunut haluaisin löytää..toki käyn vielä lasten tarvike liikkeessäkin, mutta olisin siis halunnut miehelle alustavasti ne näyttää...

Kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija

Rungosta (putkista) en osaa sen paremmin sanoa, mutta neli pyöräinen siis on ja takana huomasin " nyörityksen kuvussa" koristeena varmaan ?

vaunut oli kovakoppainen malli, joten luulisin että siihen saisi itse laitettua ratas osankin..ja aika korkea mallinen, joihinkin yhdistelmiin verrattuna..Tästäkään ei varmaan ollut enempää apua, mutta epätoivoisena koitan kyseiset vaunut etsiä..ja auta armias, kun ne vihdoin ja viimein löydän niin mieheni ei sitten pidä niistä :D sehän olisi vain minun tuuriani *hih*

Kiitos vastauksestasi:)

Vierailija

En tiedä sitten, onko nyt parhaillaan myynnissä olevissa malleissa. Ainakin väri Jungle oli meillä ja se oli vihreä/beige. Tosin silloin oli vuosi 2004.

Vierailija

vähän enemmän;) Montako pyörää, matalat vai korkea, leveät vai kapeat. Muistatko miten rungon putket menee? Kaikilta kun melkein beige/vihreä kuosi löytyy;)

Vierailija

Juu, merkki löytyikin jo, ja ihme kyllä mieheni tiesi sen jo ennen minua :D

Eli oli emmaljungan lime-värinen malli, johon ihastuin..hmm..hinta on vain aika suuri, mutta laatuhan maksaa...täytyy ottaa mallistosta lisää tietoa :D

Kiitos kaikille vastanneille :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat