Lapsen isä ei koskaan soita itse lapselle

Vierailija

mulla meni sit eilen hermo, oli muutenki pinna kireellä, niin kielsin lasta soittamasta itse isälleen ja sanoin vielä, että vois se isäs joskus itsekin soittaa sulle jos kiinnostaa että puhelinlaskuthan tulee mulle maksettavaksi :/. Nyt on paska olo. En minä halua lapsen yhteydenpitoa isäänsä rajoittaa, MUTTA OTTAA päähän ettei isä itse soita koskaan! Toisaalta mietin, että jos kieltäisin lasta soittamasta niin kauankohan aikaa menisi, että isä itse soittaisi. Miten teillä muilla nämä yhteydenpidot sujuu? (ja yh siis olen)

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tuskin ne nyt mitään miljoona laskua sais aikaiseks isälleen soittamalla... Ja musta se on lapselle tärkeää että saisi isänsä kanssa puhua juuri silloin kun siltä tuntuu. Ehkä se sun lapsen isä ei soita siksikään jos lapsesi soittelee hänelle suht. usein...

tähän vastaamaan kun sulla ei ole edes kokemusta asiasta.

ap

Vierailija

häntä, niin ihanaa että voi puhelimitse kuitenkin jutella. Kannattaa muistaa että raha-asiat ei ole lapsen ongelma, eikä niistä kannata lapsen kuullen keskustella.

Vierailija

Meillä lasten isä laittaa tekstarin " soita isille" tai soittaa äkkiä ja käskee lapsen soittaa takaisin. Raukalla ei oo rahaa puhua oman lapsensa kanssa puhelimessa. Säälittävää.

Vierailija

Tuntuu kyllä tosi pahalta. Isä asuu nykyään uuden naisen kanssa, jolla on myös lapsia edellisestä liitosta. Isä on jopa näitten uusioperheen lasten kanssa läheisemmät. Lapseni isä ja isänsä vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla, mutta kun lapsi menee kaupunkiin, hän menee aina mummolaan. Isänsä ei tule edes katsomaan.

Joskus harvoin isä soittaa ja kysyy voiko lapsi tulla heille. Tämä tapahtuu ehkä n. 4 x/vuosi. Ja meidän välimatkamme ei ole pitkä. Tuntuu niin paskalta jo lapsenkin puolesta. Lapsi on kuitenkin jo 9-vuotias, ja osaa jo ihmetellä miksei isä soittele tai mitään.

Vierailija

Tuskin ne nyt mitään miljoona laskua sais aikaiseks isälleen soittamalla... Ja musta se on lapselle tärkeää että saisi isänsä kanssa puhua juuri silloin kun siltä tuntuu. Ehkä se sun lapsen isä ei soita siksikään jos lapsesi soittelee hänelle suht. usein...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ei edes vastaa, saati että soittaisi.

ja lapsi soittelee päivittäin eikä ole mitään viiden minuutin puheluita yleensä. Sais isä osallistua puhelinlaskuihin, taidankin ehdottaa asiaa.

ap

Vierailija

ellei kyseessä tietysti väkivalta ym juttuja, mut teillä ilm ei ole...

mun tyttö 5v ei tapaa ikinä isäänsä ja mä maksaisin 100 000e että isä tulisi tyttöään katsomaan, kerran, kerran kuussa, kerran vuodessa, edes joskus.

koskaan en estäisi tapaamisia jos isä vaan tulisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat