Mikä avuksi raskausaikana kukkivaan ihoon?

Vierailija

Naama on ihan kuin teini-ikäisellä, huolehdin hygieniastani hyvin ja säännöllisesti ja pidän viikossa kaksi meikitöntä päivää, mutta silti naama on nyt siinä kunnossa että, ellei olisi keksitty noin hyvin peittäviä meikkivoiteita ja puutereita en varmaan kotoa ilkeisi poistua:(

Mikä avuksi?

Kommentit (11)

Vierailija

Syötkö enemmän karkkeja / suklaata / limuja / sipsejä ym?

Mulla ei iho ole reagoinut raskauksiin. Tosin jos syön esim. suklaapatukan, niin seuraavana päivänä on useita finnejä. Eli en syö mitään ns. epäterveellistä. Iho pysyy kuosissaan.

Nyt puolivälissä raskautta.

Vierailija

Eikö kukaan osaa kertoa mitään kotikonstia? En halua ihan vähässä tingassa syödä lääkkeitä, auttaako nämä finnivoiteet/kynät joita mainostetaan?

ap

Vierailija

Näin kertoi minulle ihotautilääkäri. Kannattaa, jos tosi huonossa kunnossa ettei tule kamalia arpia. Minulla on raskauden tietyillä viikoilla iho ollut kamala, yleensä koko ekan kolmanneksen. Loppuraskaudet taas täysin vierheetön.

Vierailija

joka päivä siten, että liinan pyöritysalueelta tulee n. 30 sekunttia hierrottua. Iho tuntuu tosi kuivalta sen jälkeen. Tee tämä illalla, vaihda puhdas tyynyliina ja mene meikittä nukkumaan. Tee näin siis 2 viikkoa joka päivä. Sen jälkeen siirry sellaiseen pari kertaa viikossa rytmiin. Huomasin, että on mustapäät kadonneet ja siten ei pahemmin tule nyppyjäkään ja jos tulee, niin ne suorastaa itsestään avautuvat, kun ei ole paksua nahkaa päällä. Olin itse yllättynyt tästä tehosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat