Miksi mua risoo kaverin huono suhde?

Vierailija

On jo vuosia elänyt miehen kanssa joka käyttää alkoholia paljon, mies on hyvin itsekäs ja ei osoita kaveriani kohtaan mitään hellyyttä jne. Kaiken tämän on kaverini mulle itse moneen kertaan vuodattanut

Nyt niillä oli taas riita, jonka tähden kaverini päätti jättää miehen. Sitä kesti 3 päivää. Nyt se on taas himassa, mutta valittaa kun ei ole hyvä olla.

Mä en oikeesti itse kohta jaksa tätä. Mä tykkään kaveristani, mutta mä en jaksa kuunnella. Toisaalta mua säälittää sen tilanne mutta toisaalta mua ärsyttää kun se ei sille mitään tee, suoraan sanoen nytkin raivostuttaa kun se palas sen luokse.

Jos mä saisin päättää, niin mä en edes haluaisi enää kuulla heidän suhteestaan yhtää mitään!

Kommentit (2)

Vierailija

hieman eri tilanne mun kaverilla kuin sun. sain tässä juuri kiertoteitä tietää, että hyvän ystäväni mies on jo pidemmän aikaa pettänyt ystävääni ja vielä naisen kanssa, jonka kanssa jäi kiinni pettämisestä pari vuotta sitten. tämä johti pitkään aviokriisiin, jossa välillä erottiin, muutettiin erilleen, takaisin yhteen ja taas erilleen, kunnes lopulta taas yhteen. Luulin kaiken olevan hyvin ja nyt olen todella järkyttynyt. Mulla kun ei ole pokkaa mennä käräyttämäänkään =(

Vierailija

Lainaus:

hieman eri tilanne mun kaverilla kuin sun. sain tässä juuri kiertoteitä tietää, että hyvän ystäväni mies on jo pidemmän aikaa pettänyt ystävääni ja vielä naisen kanssa, jonka kanssa jäi kiinni pettämisestä pari vuotta sitten. tämä johti pitkään aviokriisiin, jossa välillä erottiin, muutettiin erilleen, takaisin yhteen ja taas erilleen, kunnes lopulta taas yhteen. Luulin kaiken olevan hyvin ja nyt olen todella järkyttynyt. Mulla kun ei ole pokkaa mennä käräyttämäänkään =(

Mun on vaikea hyväksyä sitä, mutta en todellakaan voi edes ajatella että menisin käräyttämään sen. Asia vaivaa mua varmaan enemmän kuin ystävääni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat