Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ryhtyä Tupperware konsulentiksi?

Vierailija

Eräs tuttava houkuttelee kovasti kokeilemaan.

Kertokaa mukana olevat/olleet, onko kokeilun arvoista.

Minulla on kaksi lasta ja olen päivätyössä assistenttina rakennusalalla.

Lisätulo ei kyllä ikinä olisi pahitteeksi!

Kommentit (10)

Vierailija

Pidin muistaakseni 4 esittelyä, eli ei ihan paha homma. Rahallisesti jäin " tappiolle" verottajan silmissä, eli sain sen tappion vähentää sitten verotuksessa ja mätkyjen sijasta sainkin palautusta. Myin sitten esittelyissä käyttämäni tuotteet (käytettyjä ei tarvitse ilmoittaa verottajalle), joita en itselleni halunnut huutiksessa ja loppupeleissä jäin kuitenkin voitolle reippaasti + sain haluamani tuotteet.

Ihan kiva homma, kun pitää vaan reaaliteetit mielessä. Kyllä sitä moni teki ihan työkseen ja kovia tuloja he saivat, mutta moni teki niin kuin minäkin, eli vain harrastuksena ja lähinnä tienaten pientä taskurahaa.

Vierailija

esittelystä saadut rahat eivät katata edes kuluja esim. bensa jne. onhan se kiva haarastus mut suhteellisen työläs ja kalliskin.

t.ex-esittelijä

Vierailija

Eikä minusta se lajittelu suuria vaatinut. Omaa autoakaan ei itsellä ollut, eli liikuin bussilla (!!!) Sopi minulle ja ei ollut edes mitään ongelmia tavaroiden roudaamisessa. Mietin etukäteen vaan tarkasti mitä tarvitsen ja mitä en. Kyselin emänniltä myös mitä heiltä löytyy ja saako käyttää esittelyssä.

Vierailija:

Lainaus:

Juu kyllä jää n. 50e/esittely jos ihmiset tilaavat riittävästi, mutta kiitoslahjat yms. vähennetään sun palkasta. sit sä vielä viikon tai parin päästä kuskailet niitä tilauksia ja taas palaa bensaa. Sä myös lajittelet kaikki tilaukset pusseihin ja se on tehtäävä yöllä jos lapset pyörivät jaloissa. niistä kun ne kirjavat kipot on hurjan hauskoja leluja;)

Se on oikeasti ihna mukavaa puuhaa,mutta en mä niitten " tulojen" takia siihen lähtis. Mutta: sähän se päätät ja tiedät parhaiten oman tilanteesi, kärsivällisyytesi ja voimasi. Teet varmasti oikeen ratkasun, lähdetpä mukaan tai et:)

Vierailija

Tuttavani soitti ja pisti kaikkensa peliin :)

Oli kuulemma tärkeää saada päätös tänään jonkin oman lahjansa takia.

Vähän hirvittää, mutta kaikkea pitää periaatteessa kokeilla.

ap

Vierailija

Lisätienestin ohella tietysti himoitsen itselleni kuppeja. Olisi kiva saada täydennystä astiavalikoimaan.

Kyllähän siinä varmasti työtä olisi... Toisaalta mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin homma on ilmeisen helppo lopettaa, jos ei tunnu omalta?

Ainahan sitä siis voisi kokeilla.

Vierailija

Tuttavani mukaan rahaa jää n. 50e käteen/esittely.

Ajattelin, että muutaman esittelyn kuussa pitämällä saisi mukavaa lisätuloa.

Täytyy kuitenkin nyt miettiä uudestaan asiaa.

Onko muita kokemuksia :) ?

Vierailija

Mutta ensin pitäisi tosiaan tienata se esittelylaukun hinta. Suosittelen sitä Taste of Tupperwarea, vaikka maksaakin enemmän. Se oli tosi hauskaa ja minulle itselleni jotenkin luonnollisempi tapa esitellä tuotteita. Eli käytännössä eroaa tavallisista kutsuista siten, että vieraat pääsevät testaamaan tuotteita käytännössä. Vieraat siis valmistavat emännän luona kaikki tarjottavat itse Tupperituotteilla.

5/6

Vierailija

Eli miten lähipiirinne suhtautui Tupperware harrastukseenne?

Oliko kukaan " hädissään" , että nyt tuo alkaa pakkomyymään tavaraa?

Ja oliko esittelyjä helppo saada sovittua?

ap

Vierailija

Juu kyllä jää n. 50e/esittely jos ihmiset tilaavat riittävästi, mutta kiitoslahjat yms. vähennetään sun palkasta. sit sä vielä viikon tai parin päästä kuskailet niitä tilauksia ja taas palaa bensaa. Sä myös lajittelet kaikki tilaukset pusseihin ja se on tehtäävä yöllä jos lapset pyörivät jaloissa. niistä kun ne kirjavat kipot on hurjan hauskoja leluja;)

Se on oikeasti ihna mukavaa puuhaa,mutta en mä niitten " tulojen" takia siihen lähtis. Mutta: sähän se päätät ja tiedät parhaiten oman tilanteesi, kärsivällisyytesi ja voimasi. Teet varmasti oikeen ratkasun, lähdetpä mukaan tai et:)

Uusimmat

Suosituimmat