Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatella! Mun lapsellani ei ole yhtäkään harrastusta!

Vierailija

Ehkä siksi kun olen köyhä yh-äiti.

Kommentit (14)

Vierailija

Minusta lapsen on oikeus olla harrastamatta mitään, jos ei löydy kivaa harrasstusta. Pojat varsinkin harrastavat kavereiden kanssa ulkona jos jonkinlaista liikuntaa. Tuttavaperheen poika harrastaa jääkiekkoa ja salibandyä, eikä ikinä ehdi pihalle muiden poikien kanssa leikkimään. Sekin on sääli.

Vierailija

Esim. monet koulut ja järjestöt sekä kansalaisopistot tarjoavat kohtuuhintaisia kivoja juttuja. Alle kouluikäisellä ei tarvitsekaan olla mitään, eikä edes 1.-2.luokkalaisella, mutta siitä isommalla ehkä jo jotain voisi olla... Mun mielipide. Kill me!

Vierailija

Tyttö keskittyy täysillä koulunkäyntiin, haluaa ottaa sen vakavasti. Vastapainoksi hän sitten ulkoilee kavereiden kanssa, opettelee itse lukemaan nuotteja ja soittamaan pianoa, piirtää paljon ja askartelee. Ulkoillaan myös yhdessä. Minun mielestä tuossa on harrastusta tarpeeksi.

Vierailija

Taapero nyt ei mitään harrastuksia tarvitsekaan, paitsi jos mukulaa muuten pidetään ihan tynnyrissä ;-) Sen sijaan eskari-ikäinen tai viimeistään alakoululainen yleensä haluaa itsekin päästä johonkin harrastukseen mukaan. Harrastuksia on niin monenlaisia, että takuulla löytyy yksinhuoltajankin kukkarolle sopiva! Vielä jos lapsi valitsee saman harrastuksen kuin lähellä asuva kaveri, voitte vuorotella kuljetuksissa (siitä on mielettömän iso apu!)

Vierailija

Kivalta ja aktiiviselta kuulostaa tyttösi arki. Ei varmasti kaipaa kummempia juttuja. Sitä paitsi esim. lukeminen ja askartelu/käsityöt ovat harrastuksia siinä missä kodin ulkopuolisetkin jutut.

Mukavaa syksyä!

Vierailija

Ei tokaluokkalaisen vielä tarvitse KESKITTYÄ VAKAVASTI koulunkäyntiin! Takuulla edistyisi pianonsoitossa vauhdikkaammin, jos saisi siihen asiantuntevaa ohjausta! Ryhtiä äitiin!!!

Vierailija

vaadi vielä mitään. Jos haluaa soittaa, olisi paljon fiksumpaa käyttää siihen vähän energiaa. Turha tuhlata paukkuja olemattomaan...

Uusimmat

Suosituimmat