Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meidän uusperhe toimii näin, miten muilla?

Vierailija

olen 26v ja mies 27v. minulla on 2 poikaa ja miehellä tyttö.

ollaan tunnettu nuorina ja nyt 2 v sit löydettiin taas toisemme :)

pojat asuu meidän kanssa ja on joka toinen v loppu isällään ja vkolla tapaa issäänsä 1-3 kertaa, joskus ovat useamminkin kun joka toinen vloppu isällään.

heidän isä käy myös meillä kahvilla, syömässä ym.

mieheni tyttö asuu meillä joka toisen vkon ja joka toisen äidillään, hänellä on huone meillä ja pojat aina kovasti odottaa koska hän tulee ja myös tyttö odottaa vkoja meillä.

jos minä olen iltavuorossa, eli pääsen klo 20, niin mieheni AINA hakee pojat pväkodista, (vaikka siis pojat saisivat olla klo 21 asti pväkodissa)

leikkii, tekee ruuan ja iltatoimet ihan norm...

samoin jos minulla vapaa niinn ikinä ei mieleenikään tulisi että tyttö menisi pväkotiin, vaan aina viettää päivän silloin meidän kanssa, tietysti.

ainoastaan tytön äiti ana välillä keksii temppuja päämme menoksi....

kaikki toimii kun uusperhettä ei perusta ENNEN kun erot käyty läpi henkisesti ja fyysisesti ja eletty elämää senkin jälkeen. ettei heti suhteesta suhteeseen hypätä.

nyt olen onnellisempi kuin koskaan, menemme naimisiin ensi kesänä.

poikani rakastavat miestäni ja miehen tyttö sanoi minulle juuri, että minä olen hänellle maria-äiti, siis en vain maria, en vain äitipuoli, vaan maria-äiti :)

hyvältä tuntui.

ps maria nimi on keksitty.

mut olis kiva kuulla miten muilla menee ja mikä tuottaa hankaluutta, jos tuottaa jokin.

Kommentit (6)

Vierailija

Jouluna olemme kaikki minun ex-appivanhempieni luona, jossa myös ex uuden perheensä kanssa.

15v ja 17v poikani kutsuvat miestäni faijaksi, isä heillä on ennestään.

Joku kirjoitti ettei meitä uusperheellisiä täällä hyväksytä, minä en ole kokenut syrjintää missään, en silloin yh:na ollessani enkä nyt uusperheellisenä. Uskon, että siihen vaikuttaa se, miten itse asian hyväksyy.

Vierailija

erosta noin 3vuotta aikaa.

ap.

ja sinänsä tietty sama kuka hyväksyy, olisin ollut vain halukas kuulemaan muita :)

itse toki tiedän,e tten ikinä koskaan milloinkaan voinut kuvitella tätä onnea minulle ja perheelleni. :)

Vierailija

Siis olit 24 vuotiaana tehnyt kaksi lasta ja eronnut heidän isästään, ja erosta olit päässyt henkisesti yli ja uusi suhde alkoi. Kuinka kauan seurustelit nykyisen kanssa ennen kuin muutitte yhteen?

Uusimmat

Suosituimmat