Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanko oikeasti uskotte kauneusvoiteisiin?

Vierailija

Että ne muka nuorentavat, silottavat ryppyjä, kiinteyttävät ym. höpöhöpöä. Kaikki vähänkään kriittiset tietävät, että kosmetiikkateollisuuden lupaukset ovat pelkkää illuusiota.

Toki nuo mönjät tuoksuvat hyvältä, ovat kauniissa pakkauksissa ja saattavat hetkellisesti tehdä ihon erilaiseksi, mutta mitään muuta tehoa niillä ei ole. Kerronpa teille, jotka tuhlaatte rahanne hölynpölyyn, että apteekin perusrasva on yhtä hyvä, ellei parempi, valinta.

T. erään kosmetiikkafirman työntekijä

Kommentit (8)

Vierailija

Todellakin niillä on eroja! Itse olen etsinyt vuosikaudet sopivia tuotteita ja nyt vihdoin olen löytänyt kosmetologin tekemän face mappingin avulla itselleni sopivat tuotteet.

Ei mulla ole tosin vielä (32v.) mitään ryppyjäkään, mutta iho on ollut aikaisemmin näppyläinen ja nyt tosi tasainen ja hyvässä kunnossa.

Vierailija

näyttää minua ainakin 5v vanhemmalta (mieheni mukaan) vaikka meillä molemmilla samanlaiset elintavat ja esim. minun äitini (joka ei myöskään käytä Dermosilia kummempaa näyttää huomattavasti ikäistään vahemmalta!

Vierailija

Olen siis valmis maksamaan siitä että ne ovat kauniissa purkissa, tuoksuvat hyvältä jne.

Ihoni on todella kuiva ja se ehdottomasti tarvitsee säännöllistä voitelua, joten mieluummin voitelen sellaisella tökötilla jonka käsittelystä tulee hyvä mieli.

Tosin niitä ihan kaikkein kalleimpia rasvoja en kyllä raaski ostaa, nyt puhun sellaisesta alle 30 euron hintaluokasta.

Vierailija

Minulla toimii hyvin nuo halpismerkit. Kosteutta ihoni kuitenkin tarvitsee. Olen kokeillut kalliitakin ja ihan sama lopputulos riippumatta tuotteen hinnasta.

Uusimmat

Suosituimmat