Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että TV:n maksukanavia (Canal+ jne.) katselevat enimmäkseen ei-akateemiset?

Vierailija

Minä olen tehnyt tällaisen huomion, erityisesti kodinkoneliikkeen myyjät ja autoalalla töissä olevat ovat maksukanavien suurkuluttajia. Kyllä meidän akateemisessa perheessä mieluummin rentoudutaan lukemalla korkeakirjallisuutta kuin makaamalla sohvalla olutpullo kädessä televisiota katsellen.

Kommentit (10)

Vierailija

ja eipä sitä tule tuijoteltua kun ei ole mitään katsottavaa. Samat elokuvat pyörivät iänkaiken ja sitten niitä ikivanhoja juttuja. Ihan turha hankinta oli. ja ollaan akateemisia.

Vierailija

Sanomalehtikin meille tulee. Ja yllätys yllätys, ei muuten tule seiskaa eikä muutakaan roskalehteä.

Canal meille hankittiin kun olin äitiyslomalla, enkä halunnut enää luopua siitä, kun siellä on niitä ihania dokkarikanavia. Me tykätään kyllä katsoa elokuviakin, se toki rassaa, että ne tulee ziljoona kertaa uusintana.

Monk-sarjaa oli ihana seurata pari viikkoa sitten, kun se tuli melkein yhteen putkeen. :)

Ai niin, me asutaan syrjässä keskustasta ja siksikin aikaa tulee vietettyä usein television äärellä. Tänäänkin täällä sataa, joten mieluummin vietän aikaa sisällä.

Uusimmat

Suosituimmat