Minkälainen perhe ostaa huonekalunsa Jyskistä tai Sotkasta?

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Suurin osa meidän kalusteista on kyllä Askosta, mutta vain siksi että ne on saatu tosi edulliseen hintaan kun minun veli on ketjussa töissä. Mutta kyllä meiltä Sotkaakin löytyy, ja Jyskistä juuri ostelin kaikenlaista. Minä en edes haluaisi ostaa kalliita kalusteita kun lapset on pieniä, ei harmita niin paljon jos ja kun elämä kalusteita kolhii :-)

Vierailija

On ostettu iso osa meidän täyspuisista kalusteista jyskistä. On kivan näköiset ja ei tarvitse näillä hinnoilla kahtakymmentä vuotta pitää.

Vierailija

Huonekaluja on ostettu Askosta, Maskusta, Ikeasta, Sotkasta ja Iskusta. Mistä vain on löytynyt sellaista josta tykkäämme ja joka mahtuu huonekalulle ajateltuun tilaan, on oikean värinen jne.

Meillä on Sotkasta Piscinan jenkkisänky, vuoderahi ja puutarhakeinu. Jyskistä olen käynyt katselemassa huonekaluja ja verhoja, mutta meille sopivaa ei ole löytynyt.

Me olemme suht. hyvin toimeentuleva perhe, bruttotulot lapsilisineen ovat n. 7200 euroa.

Tykkään kyllä tehdä kestäviä valintoja, eli huonekaluja ei vaihdeta kun muoti muuttuu, eniten tykkäisin hankkia aallon huonekaluja, mutta niihin meillä ei kuitenkaan asuntovelkaisina ole varaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat