Itis on ihan kauhee paikka! Eilen tuli käytyä ja eipä tee mieli uudestaan!

Vierailija

Joka toinen ellei useampi on maahanmuuttaja, jotka molottaa omaa kieltään, vaatekaupoissa akat repii rättejä sovitukseen ihan kuin ei olisi aiemmin vaatteita nähneet. Asiakaskunta kyseisessä kauppakeskuksessa joko mamuja tai white trashia...ylipainoista näkee tai sitten vastaavasti itätytön näköisiä. Kamala paikka! Ihan ränsistynytkin kaiken lisäksi!

Sivut

Kommentit (201)

Vierailija

Onko se sitten työtätekevän ja kunnollisen somalin vika, jos vaikka algerialainen raiskaa? Tai onko se kunnollisen ja tunnollisen algerialaisen vika, jos suomalainen tappaa vaimonsa ja lapsensa?

Vierailija

:)

Minä täällä peukutan ap:tä. Anna mennä tyttö. Näytä muille närhen munat, ETTÄ SAA SITÄ OLLA MIELTÄ JOS TOISTAKIN ASIASTA KUIN ASIASTA!

:)

Vierailija

Itiksessä pitkän ajan jälkeen. Asiakaskunta on siellä todella muuttunut - ihan " tavallisen" oloisia suomalaisia ei paljoa tule vastaan.

Myyjätkin olivat tosi epäkohteliaita ja nuivia. Samaa ei tapahdu Sellossa tai Jumbossa.

Vierailija

Tietyt kansat kovin yliedustettuina. Kuluja ja harmia tulee Suomelle eikä niinkään mitään hyötyä muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

Onko sinulla ihan jotain tutkittua tietoa aiheesta? Mitkä asiat ovat hyviä ja mitkä huonoja?

Vierailija

joka tapauksessa ap ei tietenkään ole mikään Kuopiosta käymässä oleva serkku vaan koti-ikävä poteva savolainen joka otti miehekseen luigi-Josen ja on nyt nyrkin ja hellan välissä Meri-Rastilan ahtaassa vuokrakämpässä. Pääsi nyt kerrankin miehen luvalla Itiksessä käymään. Ja mikä pahinta, tavallisen kansan näkeminen aiheuttikin valtavan tunneryöpyn..

Vierailija:

[quote]

Kohta siellä käy yhä harvempi suomalainen ja pidemmän päälle tulee käymään niin, että

kaikki suomalaiset muuttavat pois Itä-Helsingistä tai ainakin kaikki ne, jotka kykenevät. Pahimmassa tapauksessa Itä-Helsinkiin menee kohta ambulanssitkin vain poliisisaattueessa. Näinhän on käynyt jo Ruotsissa.

t. ap

Vierailija

mut kun katsoo maailmaa yleissilmäyksellä, niin mä olen oikeessa. intiaanien ongelmat, jenkkien mustissa esiintyy enemmän rikollisuutta kuin valkosissa. turkin kurdit on terroristeja. joka maassa pakolaisten keskuudessa esiintyy enemmän ongelmia kuin valtaväestön keskuudessa. ja juu, poikkeuksia varmasti on, mutta enemmän se on näin päin kuin mä kerroin.

se että jotkin kansat on vähemmistönä ongelmia aiheuttavia jossain maassa, ei tee niistä paskoja. sitten tulee vielä tää joidenkin maiden köyhyys ja länsimaiden jatkuva rikastuminen ja maapallon kyky elättää näin isoa ihmisporukkaa jne..

aapee, sun pitää vähän opiskella, niin ymmärrät

Vierailija

Käyn siellä viikottain ostoksilla, eikä todellakaan pistä silmään muut asiakkaat. Mutta voin kyllä kuvitella sinut suu auki tollottamassa muita ihmisiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat