Onko Alkon myyjät ohjeistettu niin, etteivät tervehdi asiakkaitaan myymälän

Vierailija

ulkopuolella?

Tutut myyjät juttelevat ja puhuvat myymälässä mutta kadulla kulkevat ohi tervehtimättä.

Kyse ei tosiaankaan ole siitä, etteivätkö tunnistaisi.

Kommentit (8)

Vierailija

ei voida sanoa, että "asiakas päättää", koska melkein kaikki on melkein kaikkien asiakkaita. Alkeellista kohteliaisuutta on se, että tervehditään kaikkia jotka jotenkin tuntee tai joiden seuraan joutuu. ihan riippumatta siitä, kuka on kenen asiakas. Muutenhan syntyy tosi kummallisia tilanteita!

Vierailija

Ainakin sosiaali- ja terveysalalla ohjeistetaan, että tuttuja ja läheisiäkään asiakkaita / potilaita ei tervehditä ensin sairaalan /tk:n /neuvolan tms. ulkopuoella, vaan odotetaan, että asiakas tervehtii ensin. VARSINKIN, jos asiakas on jonkun muun ihmisen seurassa.

Vierailija

mun lähimarketin kassa on opiskelijana yliopistolla, missä opetan. Kumpi meistä on asiakas ja kumpi tervehtii ensin. Vastaus: sillä ei ole kissankaan väliä, kuka on asiakas, mutta se tervehtii ensin, joka toisen huomaa - paitsi jos tarkoituksella haluaa olla epäkohtelias.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat