Missä voisi myydä hyviä vauvatarvikkeita?

Vierailija

Minulla on myytävänä hyväkuntoisia laadukkaita vauvatarvikkeita, turvakaukalo, sitteri yms. mutta tuntuu, ettei niille ole mitään myyntipaikkaa. Olen kokeillut tätä vauva-lehden osta&myy-palstaa, sekä muutamaa muuta paikkaa. Kirpparille en jaksaisi lähteä niitä myymään. Eniten ehkä ärsyttää se, että kaikki pitäisi myydä lähes ilmaiseksi. Jos kehtaat kunnollisesta tavarasta pyytää esim. puolet hankintahinnasta, niin eiköhän joku ole heti vinkumassa liian kalliiksi. No, minunhan ei ole tietysti pakko myydä, eikä kenenkään pakko ostaa, mutta ärsyttää vaan nykymeno (myös kirppareilla) että kaikki pitäisi suurinpiirtein lahjoittaa ilmaiseksi pois. Lisäksi näillä sähköpostitse kyselijoillä ei tunnu olevan mitään käsitystä alkeellisimmistakaan käytöstavoista, puhumattakaan kirjoitustaidosta. Kysytään hintaa, pyydetään kuvia, mutta ei sitten koskaan vastata, esim. " Kiitos, kuvat tulivat perille, mutta kaukalo on meille hieman kallis tms. Kyselyviestissä saatta lukea vaikkapa vain: Pistäx kuvii?? Mikä hinta?" ei allekirjoitusta, ei mitään muuta.

Tällaisille tyypeille ei todellakaan tee mieli edes myydä mitään. Joten missä te muut myytte vauvantarvikkeita??

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä paras paikka myydä on tuo osta&myy palsta. Linkitä kuva valmiiksi ilmoitukseen ja kaikki muutkin tiedot tarkkaan. Eipä tartte kenellekään erikseen kuvia lähetellä. Sitten vain oikeasti kiinnostuneet ottaa yhteyttä.

Vierailija

Itse etsimme juuri ja tuntuu että ainoa paikka etsiä tuotteita on huutonetti, eikä todellakaan tee mieli maksaa kauheita postimaksuja.

Kaupan ilmoitustaulut olen innolla lukenut eikä siellä usein ole muuta myytävänä kuin vaunuja... Tylsää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat