Lapseni isä haluaa yhtäkkiä tavata.. kaikkien vuosien jälkeen.

Vierailija

Ei olla koskaan oltu suhteessa, vaan yhdenyön jutusta tullut raskaaksi. Nyt tyttöni on 2-vuotias, eikä mies ole ollut elämässä mitenkään mukana. Pari viikkoa sitten laittoi sähköpostia, että haluaa tavata minut syyskuun puolivälissä. En tiedä mitä sanoisin eli en ole vielä vastannut mitään.. mitä tekisitte? En tiedä hänen elämäntilanteestaan mitään, enkä tunne häntä juuri yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija

ja on tunnustanut ja maksaa elarit. Olen erään tuttavan tuttavan kautta ymmärtänyt, että hän taitaa olla naimisissa, mutta toistaiseksi tyttäreni on hänet ainoa lapsensa.

Vierailija

Mulla tulee ekana mieleen, että jos on menossa naimisiin, ja haluaa järjestää elämänsä kuntoon. Sellainen järjestettävä asia on esimerkiksi hänen mahdollinen kuolemansa, siis siihen varautuminen, vaikka todennäköisesti kuolee vasta 50 vuoden päästä. Mutta jos sattuisikin kuolemaan nuorena, niin lapsesi perisi kai kaiken, ja hänen vaimonsa jäisi ilman mitään. Teidän tapauksessanne tuollainen asia pitää järjestää erikseen, sillä olisihan toki kohtuutonta hänen vaimolleen, että heidän omaisuutensa menisi aivan vieraalle lapselle. Olkoonkin että lapsi on biologisesti isän.

Eli siis varmasti jotain tämän kaltaista käytännön järjestelyä hän suunnittelee.

Vierailija

ja heräsi joku vastuunkanto into... En tiedä eikä kai sinun auta muu kuin ottaa selvää. Itse tapaisin miehen ensin vain yksin enkä puhuisi lapselle mitään. Vasta ajan kanssa (paljon myöhemmin) alkaisin puhumaan isästä. Puistossahan on helppo miehen tavata lasta eikä varmaan tartte sen enempää selittää kuka kukin on. Jos vaikka mies tuleekin katumapäälle, niin ei tartte lapsen kysellä " mihin se isi katosi" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat