Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päijät-Hämäläisiä uskovaisia?

Vierailija

Olen 4,5kk ja miltei 2v ikäisten tyttöjen äiti.

Asun perheeni kanssa rintamamiestalossa eräässä Päijät-Hämeen kunnassa.

Elelen ihan normaalia perhe-elämää ja usko on siinä punainen lankani.

Välillä vaikeampia, välillä parempiakin päiviä.

Kaipaan saman henkistä seuraa..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä olen käynyt vähän kaikkialla.

Hellarilla, lestaseuroissa, kääntiksellä..

Mulla ei taida oikeastaan olla seurakuntaa..

Ellei Kristuksen seurakuntaa lasketa. ;)

Vierailija

en tunne henk koht mut tiiän ne työntekijät tai siis osan. en tosiaa tiiä ox heillä äiti- lapsipiiri toimintaa mut katoppa tuo nettisivu minkä laitoin vapisesta, lahdesta. lestaadiolaisten toiminnasta en osaa yhtään senoa et onko heillä vastaavia kun ei oo kokemuksii. ehkä sun mies tietäs? mutta jonneki perhekerhoon / äiti-lapsipiiriin sun kyllä vois olla kiva päästä kun itsekin toteet että kaipaat samanhenkistä seuraa! meillä täällä vasta alkaa äiti-lapsipiiri niin että et oo ees vielä hirveen myöhässäkään tän syksyn osalta!

Vierailija

ihan oma perhekerho tai äiti-lapsipiiri.

mä oon joskus kans käynyt hellareilla ja kääntiksellä lahdessa ollessani käymässä. oisko niillä vastaavaa toimintaa? kandee vaan rohkeesti mennä kysyy ja juttelee uusille ihmisille niin saat kavereita!!

Vierailija

Muutenkin seurakunta asiat on vähän hakusessa.

On mulla pari uskovaista äitikaveria mutta harvoin tulee nähtyä..

Missä päin keski-suomea asustelet? :)

-ap

Vierailija

tai siis äiti-lapsipiiri tiistaisin 9.30-12

oisko ideaa? näin syksyisin sinne tulee varmaan muutkin " uutena" joten voisit saada mammakavereita..?

www. lahdenvapaasrk. fi/Lapset. htm

Vierailija

Hän on lestaperheestä. Mä ihan tavallisesta " tapauskovaisperheestä" .

Mä en tiedä onko kääntiksellä äiti-lapsitoimintaa muutoin kuin ihan yksityisillä.

Tiedän vain yhden perheen kääntikseltä ja suhde heihin on ikävä kyllä vähän kuivahtanut..

Tuntuu että kaipaan yhteyttä Jumalaan, sellaisten ihmisten seuraa jonka kanssa puhua muustakin kuin säästä..

Itsestäni Kääntöpiirillä käyminen tuntui hyvältä mutta mies koki sen vieraana. Ehkä se siksi on jäänyt koska on hankalaa lähteä yksin kun on näin pienet lapset..

Tunnetko sinä ketään kääntöpiiriläisiä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat