Miksi kaikki ennustajat ovat nyt sanoneet minulle että eroan nykyisestä miehestäni?

Vierailija

En vaan voi uskoa sitä koska meille juuri syntynyt vauva ja kaikki KAIKKI asiat on enemmän kun kunnossa. Mies rakastaa minua yli kaiken ja minä rakastan häntä enemmän kun ketään koskaan. Häitäkin suunnitellaan.

Tuntuu oudolta että silti ennustajat puhuu ettemme menisi naimisiin ja hän ei ole minulle se oikea.

Tiedän että aina voi jotain sattua, mutta itse tunnen ja näen että olisin tämän miehen kanssa loppuelämän!

mm. tämä tämän palstan näkijä sanoi ettei hän ole minulle se oikea. PRK! Ahdistavaa!

Kommentit (4)

Vierailija

Sain päivän parhaat naurut. Voi luoja, uskooko joku tosiaan noita tämän palstan näkijöitä. Kuinka tyhmää porukka voi olla?

Olen nyt onnellinen miehestäsi ja onnestasi ja usko itse, että suhde onnistuu. Silloin se onnistuukin! Unohda ennustajat ja ota kohtalo omiin käsiisi.

Vierailija

Minkä vuoksi ylipäätään haluat kuulla mitä tulevaisuudessa ehkä tapahtuu? Ota se vastaan mitä tulee ja keskity olemaan onnellinen tässä hetkessä. Johan nuo negatiiviset ennustukset vaikuttaa vängälläkin kielteisesti tähän hetkeen ja pilaavat onnesi. Unohda ennustajat!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat