Mies, joka ottaa vaimonsa sukunimen ei ole mikään mies!

Vierailija

Ainot poikkeukset ovat jotkut todella rumat sukunimet kuten Nännimäinen tai Kakkinen. Mutta jos vaihtaa esim. Koskisen niin on kyllä todella naismainen ja nynny mies!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Onneksi sinä sentään olet saanut valioyksilön mieheksesi. Pitäisiköhän sen sun uroksen muistaa vähän hoidella sua tänä iltana, ettet olisi noin pipo tiukalla?

Vierailija

Mikä nainen on jos ottaa miehen nimen? Nynny?

Miksi naisen pitäisi olla " se joka muuttuu miehen omaisuudeksi" , minusta taas on erittäin ihailtavaa mieheltä ottaa vaimon nimi vaikka av-palstan hörhö sitä vastustaisikin.

Ja itse olen pitänyt oman sukunimeni.

Vierailija

sukunimi, muuttaako se miestä fyysisesti?-

Olet äärettömän kyvytön seisomaan typerän väittämäsi takana, koska sinulla ei ole esittää faktaa eikä muutakaan perustetta väitteelleesi.

Vierailija

Omassa perheessäni lapset kyllä ovat saaneet yhteisestä päätöksestä minun nimeni, mikä sekin on ihan kunnioitettavaa mieheltä, mutta niin rohkea hän ei ole kuitenkaan ollut, että ottaisi itsekin tämän nimen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mikä nainen on jos ottaa miehen nimen? Nynny?

Miksi naisen pitäisi olla " se joka muuttuu miehen omaisuudeksi" , minusta taas on erittäin ihailtavaa mieheltä ottaa vaimon nimi vaikka av-palstan hörhö sitä vastustaisikin.

Ja itse olen pitänyt oman sukunimeni.

Vierailija

Heitti mieheni kissan pannunpesään kun mieheni oli 10v, joi kaikki rahat mitä mieheni äiti sai tienattua, monesti ajoi kännipäissään perheen lumihankeen yöpaitasillaan jne. Mieheni ei halunnut olla mitään sukua tälle kusipäälle eikä halunnut jatkaa tätä kyseistä sukua joten halusi ottaa minun sukunimeni. Mitä nynnyä tässä näet?

Mieheni isä on myös pilannut sen sukunimen maineen yritysmarkkinoilla, mieheni ei pystynyt aloittamaan omaa yritystä kun seinä aina nousi pystyyn kun kuuli kyseisen sukunimen (aijaa sä olet sen " Erkin" poika, ei me sitten sun kanssa mihinkään bisneksiin ryhdytä). Nyt kun on uusi sukunimi niin kukaan ei yhdistä umpirehellistä miestäni tähän kaikkia kusettaneeseen juoppoon!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat