Onpas tämä Aihe vapaa tosi masentava palsta!!

Vierailija

Tuleeko kenellekään muulle tosi huono fiilis tällä palstalla roikkumisesta? Tuntuu, että täällä surffailee vain katkeria ja ILKEITÄ ihmisiä!! Onko teillä todella noin huono olla?

Miksi ei ilmapiiri voisi olla kannustava ja positiivinen? Ei ihmekään että yhteiskuntakin on kylmä.

Nytkin palsta on täynnä vahingoniloisia ihmisiä jotka oikein nauttivat siitä kun saavat lytätä toisia kumoon.

Hankkikaa oikea elämä jookos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija

jotka vakuuttelevat kuinka iiiiih-iiih-i-h-a-n-a-a se oma elämä on. Kaikki on niin ihqun ihanaa ja miehellä on rahaa vaikka kuinka paljon! Sitä omaa elämää ei vaihdettaisi ikinä mihinkään kun se oma elämä on niin IHANAAA!!!!!!!!Ja kaikkia muita säälitään kun itse käytetään päivät lähinnä miehen Visa-kortin vingutteluun ja av-palstalla roikkumiseen sillä välin kun lapset leikkii keskenään vieressä.

Vierailija

Lainaus:

Onpas tämä Aihe vapaa tosi masentava palsta!!

Tuleeko kenellekään muulle tosi huono fiilis tällä palstalla roikkumisesta? Tuntuu, että täällä surffailee vain katkeria ja ILKEITÄ ihmisiä!! Onko teillä todella noin huono olla?

Miksi ei ilmapiiri voisi olla kannustava ja positiivinen? Ei ihmekään että yhteiskuntakin on kylmä.

Nytkin palsta on täynnä vahingoniloisia ihmisiä jotka oikein nauttivat siitä kun saavat lytätä toisia kumoon.

Hankkikaa oikea elämä jookos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä tulkitsen asian niin, että täällä ilkeilijät muita lyttäävät ovat elämässään niin onnettomia ja nurkkaan ajettuja, että tästä on tullut ainut paikka purkaa pahaa oloa. Surullista, mutta kiusatuista tulee usein itsestään kiusaajia. Nämä vahingoniloiset toisia mollaavat ankeuttajat voivat itse henkisesti pahoin. Koetetaan ymmärtää niitä! :) Tämä on heille terapiaa! :D

Vierailija

Olen minäkin saanut palstalta paljon apua, ja jopa monta ystävällistäkin kommenttia:). Kiitos siitä teille ihanille!

Yritetään jookos pitää palsta vähän ystävällisempänä ja unohdetaan hetkeksi vihat ja kateudet.

Tuntuu että viime päivinä on ollut erityisen kärkästä porukkaa liikenteessä! Mistähän johtuu?

Ap

Vierailija

olen saanut av:ltä paljon asiallisia vinkkejä

-----

ilkeilijöille en vastaa- heillä on omia ongelmia, joita haluavat narsistisesti toisten päälle heittää- se on heidän ongelmansa -. ei minun

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat