G: Mitä sinussa muut todennäköisesti halveksii?

Vierailija

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kommenttina tähän: " kun en suostu olemaan yhtä heikko kun muut ja kuljen omia polkujani muista välittämättä" -> luulen, että tämä piirre minussa ärsyttää muita, mutta en usko, että sen takia kukaan halveksii, joku ehkä pikemminkin salaa kadehtii, vaikka ei sitä ikinä voisi itselleen myöntää...

Uskon, että jotkut halveksivat minua sen takia, että en jaksa stressata ulkonäöstäni enkä pukeutumisestani ( siis sellaiset naiset, joille nämä asiat ovat arvojärjestyksessä siellä kärkipäässä), enkä ole muutenkaan mikään status-ihminen.

Vierailija

Ollaan monesti päivänpäätteeksi likaisia ja kehdataan siltikin kulkea keskustan kautta kotiin täydessä ruuhkajunassa. Lapset ovat silloin jo aika väsyneitä, joskus myös nälkäisiä (ja en mielelläni anna matkalla mussutettavaa, jotta syövät ruokaa paremmin), pitävät kovaa meteliä ja mä en ihan hirveesti viitti komentaa, kun ei ne lapset tahallaan, vaan koska ovat siinä " tilassa" . Olen siis paska mutsi!

Ai niin. Ollaan myös erikoisen näköisä ja meillä on omituinen huumorintaju, joka ei todellakaan avaudu kaikille. Lisäksi miehelläni on hyvin provosoivia printtejä. Tässä näin alkuun.

Vierailija

Osaan sukua on aviottomien lasten takia katkennut välit. Kun en ole äpäriäni anteeksi pyydellyt, vaan ollut heistä onnellinen, on se niin kauheaa..

Vierailija

sitä kun en synnyttänyt lastani vaan jouduin kiireelliseen sektioon,

sitä kun olen ammatiltani provisiopalkkainen myyjä,

sitä kun pystynyt imettämään pitkään rankan migreenin takia,

sitä kun menin heti äitiysloman jälkeen töihin

sitä kun minulla on aikaa ja rahaa vievä harrastus josta en lastenkaan takia luovu

sitä kun en ole pieni ja siro tai pitkä ja hoikka

sitä kun en pukeudu kauniisti ja naisellisesti vaan käytäntö ajaa edelle

sitä kun syötän lapsilleni purkkiruokia usein

jne. jne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat