kumpi on outo: minä vai kaverini?

Vierailija

Kaverilla oli tosi raikkaalle ja hyvälle tuksuvaa pyykkiä kuivumassa kun kävin heillä. Kysyin, että mitä huuhteluainetta käytät, kun on noin raikkaan tuoksuista. Kaveri pokkana sanoi, että ei halua kertoa!Olin siinä vähän, että ok, niin kiirehti sanomaan, ettei halua kertoa ettei " kaikki muut" tuoksu samalta, sama juttu kuulemma hajuvesissä. WTF?!Onko se joku valtion salaisuus vai?Eli olenko mä outo kun en oikein ymmärrä tota kaverini pointtia?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Comfortin uusi sun fresh on hyvän tuoksuinen... osta sitä niin tuoksut paremmalle kuin kaverisi, jos ei sitten ole sillä sama tuote... :)

Vierailija

Olen vain iloinen, jos joku tykästyy samaan huuhteluaineeseen kuin itsekin ja kerran kävikin niin. Joku huutonet-ostaja oikein vartavasten kyseli mitä huuhteluainetta käytän.

Tosin olen itsekin syyllistynyt vähän samaan, kerran löysimme kivan lapsille sopivan uimarannan, jossa kävi vain vähän porukkaa, emmekä sitten halunneet levittää sitä tietoa. Ihan itsekkäästi halusimme pantata paikkaa.

Vierailija

miksi tosiaan aina ajatellaan näin negatiivisesti, että kysytään ja mennään perässä ostamaan samaa kamaa??

Hajuveden ja muiden hajusteiden on tarkoituskin tuoksua hyvälle, miksei voi kehua ystävän valintaa onnistuneeksi? Ja kysyä voi myöskin siksi, ettei mene ostamaan samaa tuotetta, joka kaverilla on!

Vierailija

kaverilta kysyä, minkä merkkistä hajuvettä hänellä on, jos se tuoksuu mielestäni hyvältä. Tämä ei kuitenkaan vielä tarkoita, että tarkoitukseni olisi itse hankkia kyseistä hajuvettä, itse asiassa en ole kertaakaan hankkinut, vaikka kysynyt olenkin... Lähinnä se on ollut itseltäni vain huomio ystäväni hajustetta kohtaan, jos se on mielestäni ollut onnistunut, eikä mikään juoni, että itse olisin ryntäämässä kauppaan samaa hankkimaan, tämä ihan tiedoksi niille, jotka eivät halua kertoa, ettei koko kaveripiiri tuoksu samalta ;)

Vierailija

jonkun oman jutun eikä halua että joka toinen vastaantulija on samanlainen siinä asiassa.

Mikset mene nuuhkimaan kaupan pesuainehyllyjä, sieltä löytynee sinullekin omanlainen huuhteluaine.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

jonkun oman jutun eikä halua että joka toinen vastaantulija on samanlainen siinä asiassa.

Mikset mene nuuhkimaan kaupan pesuainehyllyjä, sieltä löytynee sinullekin omanlainen huuhteluaine.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat