Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks monilla huutonetissä huutajia, jotka ei haluakkaan vaatepakettia?

Vierailija

Mulla käy usein niin että huutaja huutaa juuri hieman alle hv:n (usein eroa alle 5 euroa). Sitten huutaja laittaa viestiä: " Pistä vaan uusiksi myyntiin!" . Huutaja ei edes kysy, saisiko siitä paketista tietyn vaatteen erikseen tai tulisinko vastaan hv:ssä. Ihanko vain huvikseen huutelevat, kun ei tarvikkaan lunastaa? Vai mikä siinä on ideana?

Kommentit (9)

Vierailija

hämätäkseen, että tuplatunnus olisi kiinnostunut vain yhdestä tunnuksesta eli omasta tuplastaan. Huutavat sillä tavoin hv-kohteisiin, että ovat vielä varmoja, etteivät voita. Nimi ja osoitehan on heillä tekaistuja. Ja jos sattuvat ylittämään hv:n ja voittamaan, niin pyytävät postittamaan " serkkulapsille" eli itselleen.

Ovatko olleet pienipalautteisia huutajia?

Kun tämän tajusin, niin itse aion laittaa jatkossa hv-kohteisiini huutajien palauterajaksi viitosen tai jonkin muun luvun.

Vierailija

Oletteko te noin helvetin tyhmiä?

Vielä kerran, jos hv ei ylity, ei ostopakkoa, mikä siinä onkin noin vitun vaikea käsittää????

Ja jättäkää se vitun hv pois, jos myytte huutohinnalla.

Vierailija

Ostajan ei todellakaan tarvitse tarjota yhtikäs mitään, kun kohde on sulkeutunut ja hv ei ole ylittynyt (siis, jos sä menet vinkumaan sille, että paljonko se maksais). Kas kun et mene lätkimään ostajille neutraalia, missä haukut hupihuutajaksi ym. Koska jos hv ei ylity, siitä ei todellakaan anneta palautetta, jos kauppoja ei tule!

Vierailija

Mutta jos jää ihan pienestä kiinni, niin miksi haluavat siinä vaiheessa luovuttaa? Ovat saattaneet käydä tiukkaakin kilpaa viime minuuteille asti paketista ja sitten eivät otakkaan. Kummallista?!?

ap

Vierailija

-Jos HV ei ylity -> EI OSTOPAKKOA

-Jos sä kerta haluat myydä paketin huutohinnalla, niin miksi hitossa sä käytät niitä rasittavia hv:itä?

Vierailija

laatupaketteja missä on Ralph Laurenia, Baby Gapia, Burberryä ja ties mitä ja lähtöhinta on NOLLA EUROA !!! Sitten tuotteen hinta nousee jonkun euron kerrallaan ja vaikka huutajia olisi 15, niin hinta on vasta 15 euroa ja yllättäen lukee, että hv ei ylittynyt - ÄLÄ ???!!!

Siis eikö sitä lähtöhintaa voi laittaa edes johonkin SUHT JÄRKEVÄN hinnan päähän hintavarauksesta???

Ite oon jättänyt vaikka kuinka paljon huutamatta näitä paketteja, joissa lähtöhinta nolla euroa ja sitten nosto euron kerrallaan ja hintavaraus. Koska olisi kiva tietää edes suunnilleen millä hinnalla myyjä myy!

Mutta vanha totuus on, että jos hinta on liian korkea tai huonosti ilmaistu, ei myyjä halua tosissaan eroon tuotteesta.

Jos itse myisin vaatepakettia, josta haluan vaikkapa 45 euroa vähintään, en kyllä laittaisi lähtöhinnaksi nolla euroa, vaan esim vaikkapa 30 euroa. Edes JOTAIN järkeä hinnoitteluun, pliis !!!

Uusimmat

Suosituimmat