Kirppismyyjät! Paljonko tienaatte esim. viikon itsepalvelukirppis pätkästä?

Vierailija

Pöytävuokrakin on jo täällä meilläpäin 36¿, niin mihin myyntiin olette olleet tyytyväisiä?

Kommentit (14)

Vierailija

Lisäksi hämmästyin, että se on vaan 6 pv/vk auki eli sunnuntait kiinni. Keravan Femmatori esim. on kaikki viikonpäivät auki ja tavallinen pöytä siellä vaan muistaakseni 29 e/vk.

Toisekseen....olen tottunut laittamaan hintalaput vaatteisiin kiinni nuppineuloilla ja Akselissa ne ilmeisesti heitetään roskiin. Kun kysyin kassalta saanko lisää nuppineuloja, pyöritteli vaan silmiään että ei ole. Esim Femmatorilla on isot neulatyynyt kassojen vieressä mistä voi ottaa. Akselissa " vuokrataan" konetta, jolla saa hintalaput vaatteisiin, 2 eurolla. Kiva, kun sulla on yksi vaate, mihin tarttisit sen lapun....Eli kallis paikka on mielestäni!

Yksi asia vielä ihmetytti, kun ei ollut mitään paikkaa, missä olisi ollut saatavana lasten henkareita, minä kun tykkään laittaa pienetkin vaatteet nätisti henkareille, siitä ne näkee paljon paremmin ja pysyvät siistimpinä kuin jos ovat pöydällä kaikkien myllättävänä.

Akselista jäi minulle toissa viikolla 80 e käteen mutta en mene sinne toista kertaa juuri ylläolevien seikkojen takia, ajan mieluummin Espoosta Keravalle Femmatorille.

Vierailija

Huutiksessa en ainakaan saa mitään kaupaksi, vaikka kyseessä superhyväkuntoiset merkkivaatteet ihan kohtuuhintaan...

Meillä olisi tuossa vieressä Akseli-itsepalvelukirppis, mutta käsittääkseni siellä juuri on todella korkea vk-vuokra.

Vierailija

1. kerta 320e, 2. kerta 270e, 3. kerta 220e.

Menen varmaan vielä joskus marraskuussa tälle vuodelle viemään.

Muuton yhteydessä vähensin tavaran määrää :)

Kaikki lasten kirjat menee, lelut ja käyttötavarat. Koriste-esineet, astiat, hygeniatuotteet (uudet), sisustusjutut, uudet lehdet. Siinä jotain mikä menee aina jos halvat hinnat!

Aikuisten vaatteet ei oikeen mee. Kyllä niitäkin jonkun verran ja äitiysvaatteita myös.

En oo pessyt tai silittänyt mitään, kaapista ottanut suoraan (tosin en siellä likaisia säilytäkään). Eli en ole kokenut kovana hommana, hinnoittelu suorastaan mukavaa :)

Vierailija

On se myynti niin olematonta.

Viime keväänä minulla oli 10 päivää pöytä. Kirppis lopetti toimintansa sen jälkeen, joten viimesenä päivänä siellä oli kova vipinä. Sain voittoa 70 euroa. Ensimmäisen viikon jälkeen en tienannut kuin 30 euroa.

Hinnat ovat täällä Helsingissä niin alhaiset. Ostin meidänkin pojalla ihan ok sandaaalit 1 eurolla ja pelastusliivit 3 eurolla. Kyllä siinä saa myydä aika paljon.

Vierailija

Kolmesti olen myynyt, tilitys ollut 124€, 67€ ja 145€.

Ja noista tietenkin kun vähentää sen vuokran, niin eihän tuosta keskimmäisestä kauheesti jäänyt käteen. Yli satkun myynneistä jo ihan hyvä mieli.

Aika iso ruljanssi se on työssäkäyvän perheenäidin pestä, silittää, hinnoitella, roudata, siistiä hyllyjä, roudata taas takaspäin....

Vierailija

ja myös hälyttimiä ilmaiseksi lainaan.

hinnat olen laittanut kirkkaalla ja maalarinteipillä ja hyvin pysyneet.

Lelut minigrip-pusseihin suoraan ja muut pienet.

Vierailija

Minuakin kiinnostaisi, kannattaako aikuisen vaatteita viedä kirppikselle myyntiin. Itsellä olis siistejä vaatteita tosi paljon, mutta ne eivät ole mitään merkkivaatteita. Voisin kyllä luopua niistä ihan pikkuhinnalla (50 sentistä euroon). Jos suurin osa menis, niin se kyllä kattais pöytävuokran, vaikka hintana olis 50 senttiä, mutta jos ei mene tuollakaan hintaa kaupaksi, niin sitten tulis takkiin.

Vierailija

vuokra spr monitorilla 29 e/vko. Mulla aina 3 vko yhdessä äidin ja äidin kaverin kanssa. Eli kukin maksaa yhden viikon. Viimeksi tienestit 140 e, nyt ei tietoa koska eilen loppui...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat