Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:käytätkö meikkivoidetta ja/tai puuteria? Miksi? Ikä?

Vierailija

Itse en koe tarvitsevani kuin puuteria hieman.

N29

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mielestäni ihoni on tarpeeksi hyvän näköinen ilmankin. Tosin inhoan myöskin meikkivoiteen tuntua ihollani. Silmämeikki on myöskin aika hillitty.

Häät jne isot juhlat ovat tietysti asia erikseen. Silloin laitan meikin vimpan päälle.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Koska ihoni väri on epätasainen, punakka ja kiiltävä. Haluan mattapintaisen ja tasaisen värin kasvoilleni.

Miksi en käyttäisi?

Ei se tarkota että pitää kolmen sentin pakkelikerros olla, huollitellun vaikutelman saa vähemmälläkin.

ikä 25

Etsin tässä vain syitä, että miksi minun pitäisi alkaa käyttämään sitä. Eipä ole vielä tullut. :)

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Oikein meikattu vaikka paksukin meikki ei näytä maskilta.

Itse en tosiaan tiedä koostumuksista mitään, kun en tarvitse niitä. Näyttää vaan AINA ihan kauhealta. Ja mieheni on samaa mieltä. On kiittänyt monesti, ettei tarvi meikkiposkea pussata.

10

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

näitä voide-puuteri -settejä. Eihän nekään aknea peitä, mutta pienet virheet kuitenkin. En tunne äkkiseltään ketään, jonka iho näyttäisi todella hyvältä ilman meikkiä.

Itse käytän, koska se todellakin tasoittaa ihoa ja tekee ulkonäön laitetummaksi. Lisäksi nuo mönjäthän myös suojelevat ihoa tavallaan.

Itsellä ikää 30 ja käyttänyt näitä meikkejä jo pian 15 vuotta.

Mutta makunsa kullakin.

Vierailija

Valitsen aina ohuen meikkivoiteen, joka levittyy tasaisesti ja jättää luonnollisennäköisen ihon. Ihoni on ok, mutta työpaikan loisteputkivalaistus on armoton. Työkaverit ovat kommentoineet hyvästä ihosta, enkä ole katsonut tarpeelliseksi mainita, että meikkiä se vain on...

Vierailija

Olen kyllä kokeillut mineraalipohjaista puuteriakin, jonka alle ei tarvitse meikkivoidtta, mutta iho tuntui jotenkin kiiltävämmältä sen kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat