Ärsyttääkö ketään muuta tämä asia? Huutonet ja vaatepaketit. ov

Vierailija

Melkein joka kohteessa on myyjän maininta:

Jos hv ylittyy, niin pakettiin tulee myös tämä ja tämä ja tämä ja tämä ja tämä vaate.

Miksei niitä vaatteita voi lisätä siihen pakettiin tai miksi se hv pitää laittaa niin suureksi?

Kommentit (11)

Vierailija

Multa loppuu huutohalut heti, jos myyjä rupeaa lisäämään pakettiin vaatteita ja/tai lupailee jotain lisäyksiä, kun hv ylittyy. Varsinkin se on pikkasen naurettavaa, missä myyjä kiittää huudoista lisäämällä lisää vaatteita pakettiin.

Vierailija

Enimmäkseen en edes huuda hv-tuotteita, koska minusta lähtöhinta laitetaan hv:n tasolle. Mitä huutokauppaa tuollainen on?

Itse en käytä koskaan hv:ta ja jos jostain tavarasta haluan varmasti eroon, niin en välitä, millä hinnalla se menee.

Vierailija

eli jos laittaa lähtöhinnana hv:n tasolle ei takuulla tule pahemmin huutoja, mutta jos laitat alhaisen lähtöhinnan niin johan alkaa porukka huutamaan ja hv ylittyy kirkkaasti....

Vierailija

Mua ei ap:n mainitsema niinkään ärsytä kuin hintavaraus itsessään. Minä en ymmärrä miksi sellainen pitää ylipäätään olla? Valaiskaa minua, ilmeisesti en tajua jotain?

Itse laitan aina lähtöhinnaksi hinnan, jolla voin tuotteesta luopua. Paljon selkeämpää minusta. Aina on tavarat menneet kaupaksi.

Vierailija

Lisään, että minustakin nuo " kasvavat" vaate-, lelu- yms. paketit ovat vähän hölmöjä.

Vierailija:

Lainaus:

Enimmäkseen en edes huuda hv-tuotteita, koska minusta lähtöhinta laitetaan hv:n tasolle. Mitä huutokauppaa tuollainen on?

Itse en käytä koskaan hv:ta ja jos jostain tavarasta haluan varmasti eroon, niin en välitä, millä hinnalla se menee.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mua ei ap:n mainitsema niinkään ärsytä kuin hintavaraus itsessään. Minä en ymmärrä miksi sellainen pitää ylipäätään olla? Valaiskaa minua, ilmeisesti en tajua jotain?

Itse laitan aina lähtöhinnaksi hinnan, jolla voin tuotteesta luopua. Paljon selkeämpää minusta. Aina on tavarat menneet kaupaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat