Millainen paikka on ESPOON WESTEND ?

Vierailija

Ollaan siis ajateltu muuttaa Espooseen, mutta paikka vielä haussa. Eli millainen paikka on Westend? Olisiko joitain suosituksia Espoon asuinalueista?

Kommentit (4)

Vierailija

Asuttiin siellä vuokralla lähes 5 vuotta, mutta kun ostettiin oma, niin eipä tarvinnut miettiä jäädäänkö sinne, eli rahat ei riittäneet ;)

Vierailija

olen itse Hgistä kotoisin, mutta asunut nyt Westendissä 2 vuotta. Pidän siitä, että täällä on rauhallista ja ilmapiiri on mukava. Puistot on ihania, palvelut hyvät (lähikauppa ja kukkakauppa tosi ihania, pizzeria myös oikein kiva -- palvelu hyvää). Haukilahti (myös ihana alue) on lähellä: kirjasto, neuvola jne.

Päiväkoteja ja kouluja riittää, pyöräilymatka Tapiolaan tai Isoon Omenaan (aivan ihana kauppakeskus) on lyhyt. Uimarannat ovat ihanat, ulkoilumahdollisuudet hyvät.

Kotiäideille on myös avoin päiväkoti, jossa voi käydä pienten lasten kanssa.

Miinuksia: täällä ollaan vähän " kahden kerroksen väkeä" . Jonkun verran häiriö-nuoria, mutta myös paljon oikein hyväkäytöksisiä nuoria.

Pissiksiä on enemmän pojissa kuin tytöissä.

Ilotulituksia on joskus enemmän kuin " laki sallii" : pienen lapsen voi olla vaikea nukkua jos on kevyt-uninen, ja jotkut koirat pelkää.

Ihmiset eivät noudata nopeussääntöjä ja parkkeeravat ihan miten lystivät =) (mutta eipä tuo liikennekuuliaisuus ole muuallakaan kovin ihailtava...)

Itse suosittelisin tätä paikkaa kyllä lämpimästi. Haukilahti ja Tapiola myös ihania, muista alueista en tiedä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat