Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun olin synnärillä on jo pitäny miehen vetää käteen

Vierailija

eikö voi jumalauta muka yhtään olla ilman seksiä! jos se joutuis sairaalaan niin eipä mulla ois seksi mielessä.

onko muka joku parin viikon tauko niin pitkä ettei voi olla masturboimatta

vituttaa ja oon loukkaantunu.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

asia, ei miehesi kaikki asiat kuulu sinulle...hyvähän se on että hoitelee itse itsensä, eikä käy vieraissa tai rasita sinua, uutta äitiä.

Vierailija

oli niin stressaantunut ja jännittynyt synnytyksen jälkeen, että sai paremmin unta, kun ensi veti käteen. Inhimillistä se on. Ei tarkoita, että on seksihullu, jos yhden kerran masturboi vaimolta salaa.

Vierailija

Mää voisin sekstailla kotona vaikka mies olis sairaalassa!

Toki jos olis koomassa tms. niin sillon vois olla niin peloissaan toisen puolesta ettei hommasta vissiin tulis mitään. Mutta jos olis joku normaali juttu, olisin ilonen ja muuta vastaavaa niin miksi en tyydyttäisi itseeni?

Vierailija

Eikös tuo nyt ole aika viatonta ja normaalia. Et sä voi miestäsi omistaa, saattaahan tuo masturboida vaikka et olisikaan sairaalassa. Miksi siitä pahoitit mielesi? Jäitkö itse sen vuoksi jostakin paitsi? Ole iloinen, että tosiaan masturboi, eikä lähtenyt hakemaan tyydytystä muualta. Ehkä tosiaan ajatteli, ettei halua rasittaa sinua tuoretta äitiä, joillakin kun tuo synnytyksestä toipuminen voi viedä kauankin.

Ja nyt kauhea tunnustus, mieheni ollessa sairaalassa kuluneen vuoden aikana pari-kolmekin kertaa... olen masturboinut joka kerta ;o).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat