Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhruvuoto kierron keskellä??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kysymys johon ei välttämättä ole mitään vastausta, mutta kysyn nyt kuitenkin :)

Eli ollaan yk2 yrittämässä pikku-kakkosta ja nyt kiertopäivä 12/28-30 menossa ja yhtäkkiä tänään tullut sellaista rusehtavaa tuhrua koko päivän??? Mulla ei yleensä oo mitään tälläistä kiertojen välillä ja siksi ihmetyttää. Ovis pitäis olla jonain päivänä ensi viikolla joten ei varmaan siitäkään pitäis johtua. Ei välttämättä ole mitään ihmeellistä, mut just tietty nyt pitää tapahtua ku ois tää vauveli yritys päällä et varmaan rupee ihmettelemään...

Eli jos joku on kuullut mistä moiset oikut esimerkiksi vois johtua niin kertokaa ja päästäkää yks kuumeilija pähkäilemästä.

Mukavaa viikoa kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija

oli juuri perjantaina pikkuisen vaaleanruskeaa tuhruttelua kerran pöksyissä ja heti sitten olin varma, että olisi kiinnittymisvuotoa, se oli juuri sellaista. Nyt olen lukenut, että se voi olla ovulaation merkkikin ja omalla osallani ilmeisesti näin on, koska muitakin ovun merkkejä on nyt. Niin että toivottavasti sinun kohdallasi olisi kyse kiinnittymisestä! :) Koskaan ennen elämäni aikana ei minulla ole tuollaista ollut, siksi olin satavarma raskautumisesta.

Uusimmat

Suosituimmat