kirjoititteko ns toivomuslistan synnärille ja mitä siinä luki?

Vierailija

mitä kätilöt tykkää tästä? eikö se häiritse heitä? jotenkin luulisi että he ovat sitä mieltä että on naiivista, tyhmää kirjoittaa jostain mistä ei tiedä mitään? oisko parempi vain antaa mennä ja katsoa mitä tulee vastaan?

Kommentit (5)

Vierailija

jossa mainittiin tietyt, minua erityisesti huolestuttavat seikat, jotka olivat ensimmäisessä synnytyksessä menneet pieleen. Nämä asiat liittyivät lähinnä tehokkaaseen kivunlievitykseen ja ystävälliseen kohteluun. Siitä oli kopio papereideni välissä ja itselläni tietysti myös. Kaikki sovitut asiat toteutuivat ja olin erittäin tyytyväinen. Myös ensimmäisen synnytyksen suunnittelukeskustelussa käytiin läpi toivomuksiani ja kirjattiin ne ylös. Sitten tosipaikan tullen sillä ei ollut mitään merkitystä.

Vierailija

Toivoin vain epiduraalia, ekstrana laitoin vielä että toivoisin pääseväni avautumisvaiheessa ammeeseen.

Avautumisvaiheeni kesti sairaalassa n.15 tuntia, altaaseen en missään vaiheessa päässyt, vaikka siitä varovasti mainitsin pari kertaa.

Epiduraaliakaan ei " ehditty" antamaan. Synnytin siin luomuna, täysin tahtomattani. Seuraavalla kerralla tulen pitämään paremmin puoliani ja vaadin saada jotain heti kättelyssä.

Vierailija

Rakkaat kätilöt ja muu henkilökunta!

Minä tulin nyt synnyttämään, ja koska se voi olla kuulemani mukaan hikistä puuhaa, toivoisin, että leyhyttelisitte minua suurilla palmunlehvillä koitokseni aikana. Lisäksi tahtoisin, että ihoani ruiskuteltaisiin Vichyn kasvovedellä tunnin välein. Juodakseni haluaisin Eviania, n. 10 asteisena. Toivon lisäksi tyttövauvaa, pitkähiuksista, jonka hiukset sidottaisiin kauniilla nauhoilla.

Ystävällisesti teidän, xxxx xxxxxxxxx

Vierailija

Voihan sen tehdä, mutta varautuu sitten siihen, että mikään ei mene toivotulla tavalla. Itselläni ei ole ollut, eikä ole haitannut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat