Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex on mun hyvä ystävä ja olen siitä niin mustis :(

Vierailija

Mun ex on mulle varmaan yksi läheisimmistä ihmisistä ja paras ystävä. Paha juttu vaan, että mä olen siitä ihan pirun mustasukkainen. Eihän mulla ole siihen oikeutta, ei se ole mun enää. Siis nyt täällä itkeä tirauttelen sen takia, kun joku sen opiskelukaveri on pyytäny sitä drinkille.

Ollaan tosi tiiviisti tekemisissä. Jutellaan joka päivä. Välimatka on pitkä, niin ei juuri usein nähdä. Tää taitaa olla sellaista platonista rakkautta, mutta olosuhteiden takia ei ole mahdollista muuhun.

Onko tässä mitään järkeä? Mä ihan selkeästi rakastan sitä vielä. Mähän varmaan sekoan, jos se löytää jonkun joskus ja alkaa seurustella. Siihen taitaa tää ystävyys kaatua. :' (

Kommentit (5)

Vierailija

Ja en haluis myöntää, et kakkonen on oikeassa.

Toi ihminen saa mut niin hyvälle tuulelle ja en kyllä kenenkään muun kanssa ole noin samoilla aaltopituuksila. Tavallaan kyllä tuntuu, että menettäisin niin paljon...

Mutta fakta on se, että mä haluaisin ton ihmisen kokonaan mun omaksi ja mua riipii se, että se ei ainakaan nyt ole mahdollista. Ehkä mä jotenkin aivoissani uskon siihen, että tulevaisuudessa vois... Ehkä mä rakennan tätä koko ystävyyttä sille ajatukselle :(

On tää kumma kun pitää tulla tänne, että joku palauttaa maan pinnalle.

ap

Uusimmat

Suosituimmat