onko kukaan turvautunut homeopatiaan raskauden tai synnytyksen aikana?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

En käyttänyt homeopatiaa synnytyksessä, koska en silloin vielä siitä mitään tiennyt.

Mutta muutoin olen käyttänyt homeopatiaa 8 vuoden ajan. Olen onnistunut käännyttämään myös skeptikkomieheni homeopatiaan, samoin isäni, ystäväni jne... Kummasti nuo skeptikotkin kääntää päänsä, vaikka tyhjät rummut kumisevat niin kovasti...

Olen siis onnistuneesti käyttänyt homeopatiaa vuosia. Mutta kipua en ole koskaan onnistunut poistamaan. Ripulit, oksennustaudit jne. loppuvat kuin seinään kahden minuutin sisällä - mutta kipua en minä ole saanut pois (en tosin ole ammatti-ihminen, enkä sano, etteikö ammattilaisetkaan sitä saisi pois).

Eli omaa kipuani en yrittäisi hoitaa homeopatilla. Mutta supistukset, verenvuoto, palautuminen...ne kyllä varmasti helpottuvat sen avulla.

Jos löydät hyvän homoepaatin, niin en epäile, etteikö kipukin voisi tulla siedettävämmäksi. Oikea aine voi saada sen terävimmän kärjen pois.

Vierailija

suomessa myytävien homeopaattiset valmisteet pitää lain mukaan olla rekisteröity lääkerekisteriin, eli meillä myytävät tuotteet ovat aina tutkitusti turvallisia. Jo tästä syystä niitä myydään monesti esim apteekeissa. Ei pidä sekoittaa homeopatiaa yrttituotteisiin, ne ovat aivan eri asia.

Raskauden ja synnytyksena aikana kannattaa käyttää homeopatiaa, tosin kannattaa käydä hyvällä asiantuntevalla homeopaatilla ensin, jotta saa itselleen sopivat lääkeaineet. Itse olen käyttänyt sitä jo vuosia.

Vierailija

Joltain nettisivulta luin miten se tapahtuu. Kun viikkoja on 38 voidaan alkaa käynnistellä. Jos se ei auta niin viikon päästä voidaan antaa toinen annos ja vielä kolmaskin sitten viikon päästä.

Johan se siinä ajassa on syntynyt ilman mitään homeopatiaakin yleensä.

Vierailija

nyt jaksa asiasta sen enempiä jahkata, mutta kun itse kokeilin ensimmäisen kerran homeopatiaa olin täysi skeptikko sen suhteen. Kokeilin sitä aika vastentahtoisesti tuttavan suosittelemana sairauteen, jonka olisi pitänyt olla lopunikäinen. Ajattelin etteipä tuo ota jos ei annakkaan. No se sairaus katosi lääkärini ällistykseksi ja olen sen jälkeen vuosien myötä kevyesti opiskellutkin homeopatiaa. Juuri sen verran että omat vaivat ja perhe hoituu.

Tuo lumevaikutukseen vetoaminen ei päde myöskään siksi, että homeopatialla hoidetaan sekä vauvoja, että eläimiä hyvällä menestyksellä. Näistä tuksin kumpikaan kohderyhmä turvautuu uskon voimaan.

Mutta kukin porskuttakoon tavallaan. :)

Vierailija:

Lainaus:

Eli siis vaikutus perustuu lumevaikutukseen. Tarpeeksi kun uskoo niin auttaa kyllä.

Vierailija

mutta homeopaattisten valmisteiden turvallisuus perustuu siihen, että aineet ovat niin laimeita, että vaikuttavaa ainetta ei käytännössä ole ollenkaan. Ei se vesi vaarallista ole =)

Eli siis vaikutus perustuu lumevaikutukseen. Tarpeeksi kun uskoo niin auttaa kyllä.

Vierailija

voi olla taas aika montaa mieltä. Useimmat eläinlääkärit esim. ovat jyrkästi homeopatiaa vastaan, kun tiedossa on tapauksia, jossa esim. kaviomätää on " hoidettu" homeopaattisesti seurauksella, että kavio irtoaa ja eläin lopetetaan. Itselläni on tiedossa mm. yksi käräjäoikeuteen eläinrääkkäyksenä menossa oleva juttu: sairasta, erittäin kivuliasta koiraa " hoidettiin" homeopaattisesti erittäin kivuliaaseen kuolemaansa saakka, kipulääkkeitä kieltäydyttiin antamasta. Että se siitä tehosta. Valmistelussa olevaan puoskarilakiin ollaan tuomassa onneksi säädös, että lasten, syöpäsairaiden, psyykkisesti sairaiden homeopatia ym. näennäishoidot kielletään. Eläimet, valitettavasti, katsotaan " omaisuudeksi" , tuskin voidaan sisällyttää lakiin muutoin kuin eläinrääkkäystapauksissa.

Vierailija

Suosittelen lämmöllä. Antaa jengin vetää lääkkeitä jos ne tuntuu hyvälle. Suosittelen sinua hankkimaan aiheesta tietoa ja vaikkapa varamaan ajan homeopaatille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat