Neuvokaa pikaisesti päivähoitoasiassa !

Vierailija

Tilanteemme on hieman hankala . Tappelimme kovasti että saimme lapset haluamaamme päiväkotiin joka on todella viihtyisä . Minun oli tarkoitus aloittaa työt ja lapset 4v ja 1,5v hoidon . Hoitopaikkaa ei siis voi enää perua ja lapset aloittavat huomenna päiväkodin . Ongelmana on vain se , että en ole lukuisista yrityksistä huolimatta saanut töitä . Nyt siis joudun viemään lapset hoitoon ja olemaan itse kotona ja minusta se tuntuu todella oudolta . Olen tähän asti tehnyt aina paljon asioita ja nyt pitäisi kuluttaa päivät kotona . Lapset voivat kyllä tehdä lyhyttä päivää mutta siltikin . Toisaalta jos nyt peruu hoitopaikan niin sitten ei ole mitään jos saankin töitä . Miten tekisitte ?

Kommentit (8)

Vierailija

Tee ihan mitä tahansa osa-aikahommaa tai jotain. Aloita opiskelemaan vaikka Avoimessa yliopistossa tms. Ja lopun aikaa teet jotain kehittävää kotona.

Vierailija

On aina helpompi hakea töitä, kun on jo töissä. Lisäksi et koe huonoa omaatuntoa lasten hoidosta. Ota vaikka osa-aikainen työ.

Vierailija

Hoitoaikasopimus tehdään aina uusiksi kun hoitoaika vaihtuu, on siis ihan sama, mitä olet ilmoitanut tarpeeksi aiemmin ja mitä se on jatkossa.

Vierailija

Jos ottaa minkä tahansa työn ja siksi aikaa survoo 1,5-vuotiaan päiväkotiin, voi potea vähemmän huonoa omaatuntoa?

Minusta se on kyllä tasan toisinpäin... Jos saa elämänsä työtilaisuuden, ehkä jotenkin kestää sen lapsen hoitoonmenoon.

Vierailija

Olen opiskellut toisen korkeakoulututkinnon kotona ollessa ja valmistunut viime keväänä . Hassua on se etten saa useimpia töitä sen vuoksi että olen liian koulutettu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat